Vraag

Tekstvakken vormgeven

• 1 April 2020
  • 5 reacties
  • 431 Bekeken

Reputatie 1

Ik zou zo graag de vormgeving meer kunnen beheren. Kom ik weer over wix, maar daar kon je tenminste tekstvakken toevoegen aan pagina’s, waardoor je echt je pagina’s kon vormgeven. Ik mis zoveel mogelijkheden tot zelf vormgeven, dat ik neig naar weer overstappen.

Het uitlijnen van teksten op de pagina’s en de daarbij behorende afbeeldingen is nu echt mega gelimiteerd. Ofwel, ik zou graag een hoop meer vormgevingsmogelijkheden hebben. De uitstraling van de webshop die ik nu heb zou echt vele malen beter kunnen. Maar ik wil het wel zelf kunnen aanpassen/maken. 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

En ik kom weer met de nieuwe vormgeving:sweat_smile: Dit is precies wat we gaan toevoegen. Dat maakt het ook makkelijk om bijvoorbeeld links tekst te plaatsen en rechts van die tekst een afbeelding. 

Reputatie 2
Badge +1

Zou graag willen weten hoe ik een kleinere tussenruimte kan krijgen tussen de regels, nu megagroot als ik bijvoorbeeld bij mijn contactpagina mijn adres wil neerzetten onder elkaar, dit lukt helaas niet

Reputatie 7
Badge +11

Ik hoop toch ook echt dat we in 2023 wat moois voor krijgen. Wat we nu kunnen is al van voor 2009. In 2019 hebben we wat mooie mogelijkheden gezien. Maar wanner we nu echt in de praktijk aan de slag kunnen. Zelfs jouwweb heeft dit prachtig voor elkaar. 

Reputatie 7
Badge +16

Zou graag willen weten hoe ik een kleinere tussenruimte kan krijgen tussen de regels, nu megagroot als ik bijvoorbeeld bij mijn contactpagina mijn adres wil neerzetten onder elkaar, dit lukt helaas niet

Als je met shift/enter naar de volgende regel gaat, wordt deze wel direct onder de bovenste regel geplaatst. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik hoop toch ook echt dat we in 2023 wat moois voor krijgen. Wat we nu kunnen is al van voor 2009. In 2019 hebben we wat mooie mogelijkheden gezien. Maar wanner we nu echt in de praktijk aan de slag kunnen. Zelfs jouwweb heeft dit prachtig voor elkaar. 

Helemaal mee eens!

Reageer