Vraag

Tekst staat raar uitgelijnd.

• 19 October 2021
  • 11 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Ik zie sinds gister dat de teksten heel raar staan uitgelijnd. Helemaal links tegen de zijkant. Niet mooi!
Waarom is dat ineens zo? 

11 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hebben anderen dat ook ineens op de website?

Reputatie 2
Badge +1

Nog zo iets:
Het navigatiemenu en het winkelwagentje zijn ineens gecentreerd. Eerst waren die juist links en rechts. Waarom is dat ineens veranderd?

Reputatie 4
Badge +7

Ik heb het ook ooit gehad, maar toen heb ik per ongelijk de lay-out (dus de template) zelf gewijzigd.

Heb je toevallig jouw template aangepast? ik heb er geen last van, bij mij is alles als vanouds.

Groetjes

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb niks veranderd. Maar ik lees in een ander topic de zelfde problemen. Waarschijnlijk door veranderingen in de vormgeving van de “Template instellingen” door mijnwebwinkel achter de schermen zijn er spontaan wat dingen veranderd. 
De “Witruimte rond de pagina inhoud” springt bij mij steeds terug naar “Handmatig instellen”. Raar...

Reputatie 7
Badge +16

@DeViltwinkel Ik zie bij jou geen rare uitlijning. Heb je dit net aangepast? 

Reputatie 2
Badge +1

Hai Ebbe, 

Ik heb het inderdaad net aangepast bij “Witruimte rond de pagina inhoud”. Maar zodra ik weer naar de template instellingen ga springt hij weer terug naar “Handmatig instellen”. En dan is hij weer strak tegen de linkerkant. 

Verder heb ik net een nieuwe pagina aangemaakt en die is niet zichtbaar in het scrollmenu (is een subpagina). Als ik een andere pagina aanmaak als test in het navigatie menu is die ook niet zichtbaar.
Achter de schermen staat hij gewoon op zichtbaar.
Onder “Vilten” zitten 6 pagina’s, maar in scrollmenu maar 5 zichtbaar. Klik ik “Vilten” aan dan zie ik hem wel staan. Heel raar. Hoe kan ik dit oplossen @Ebbe ?

Reputatie 5
Badge +6

Dit was mij niet eerder opgevallen, maar nu je het zegt zie ik inderdaad dat de tekst bij mij ook strak tegen de randen aan stond. Heb de optie "witruimte automatisch bepalen" geselecteerd en nu is het opgelost, echter springt de instelling hier ook automatisch terug naar handmatig. Een bug?

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie inderdaad dat handmatig instellen automatisch wordt geselecteerd. Ik zie echter niet dat de tekst strak tegen de linkerkant is uitgelijnd. Ik heb in ieder geval een ticket ingeschoten om de keuze die je bij witruimte hebt gemaakt ook zo te laten. Mocht iemand nog kunnen laten zien dat de tekst links wordt uitgelijnd, graag.

@DeViltwinkel Het issue met de subpagina's is opgelost. Dit ging gisteren even mis. 

Reputatie 2
Badge +1

De tekst blijft nu goed staan. Al verspringt hij achter de schermen steeds terug naar Handmatig, maar dat lijkt geen gevolgen meer te hebben voor de uitlijning. 

Ik zie inderdaad dat de subpagina nu zichtbaar is. Fijn!

Reputatie 7
Badge +16

Oke, duidelijk. Dan heb ik het ticket voor development compleet. Mocht het nog toch weer mis gaan, meld het dan. Dan vul ik de informatie aan. 

Reputatie 7
Badge +16

De issues rondom de witruimte zijn nu helemaal gladgestreken. In de beheeromgeving wijzigt het veld niet meer automatisch naar handmatig. 

Bedankt voor het melden van de bug. 

Groet,
Ebbe

Reageer