Beantwoord

tekst bovenste header balk

• 24 November 2020
  • 9 reacties
  • 629 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi!

Misschien kan iemand me helpen met het volgende…? Ik zou graag in de bovenste headerbalk (boven mijn logo) nog tekst toevoegen (zoals bedrag waarbij verzending gratis is, verzend tijd ed). Ik heb nu helemaal rechts «  account » en «  winkelwagen » staan en er zou links nog iets toegevoegd moeten kunnen worden, maar mijn vakje tekst kan ik daar niet plakken. Ik zie bij andere MWW winkels dat er naast het account en de winkelwagen wel nog tekst staat aan de linkerkant…. 

Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Nanaas 24 November 2020, 13:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wat je daar bij veel shops ziet zijn de ‘Snelkoppelingen’, die kun je daar namelijk wel plaatsen. 

Reputatie 1
Badge +2

Dankjewel weer voor je antwoord! Kan ik meteen mee verder!!!

Badge +2

Hi,

Ik zit met hetzelfde probleem.

Maar waar vind ik snelkoppelingen?

Ik kan als ik in de vormgeving ben alleen kiezen uit tekst, maar die kan ik niet in de header slepen.

Ik zie nergens snelkoppeling staan

Marijke

Reputatie 1
Badge +2

Heb het net aangemaakt. Je kunt zelf snelkoppelingen aanmaken. Ook in het menu (is een kopje onder instellingen). Ik heb het nu dus gebruikt voor tekst (en dan gelinkt naar een interne pagina, bijvoorbeeld over de verzendkosten).

Badge +2

Hi,

Ik kan het niet vinden hoor.

Is het misschien allen beschikbaar in een duurder abonnement? Ik heb grow

Dit zie ik in het menu instellingen. Bij standaard teksten kan ik niks invullen

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Ik kan het niet vinden hoor.

Is het misschien allen beschikbaar in een duurder abonnement? Ik heb grow

Dit zie ik in het menu instellingen. Bij standaard teksten kan ik niks invullen

Dat is beschikbaar vanaf PRO inderdaad! Lees hier meer.

Badge +2

Hi Nanaas,

Bedankt, dan is de optie voor meerdere talen ook zeker alleen beschikbaar vanaf pro?

Marijke

Reputatie 7
Badge +16

Hi Nanaas,

Bedankt, dan is de optie voor meerdere talen ook zeker alleen beschikbaar vanaf pro?

Marijke

Dat klopt. In het Grow pakket is deze optie niet aanwezig. 

Reputatie 4
Badge +6

@Ebbe ik weet niet of je een melding krijg over prive berichten, maar ik heb je er net eentje gestuurd. Misschien is het wat.

Reageer