Vraag

Tekst/afbeelding bovenin in de top

• 22 February 2021
  • 11 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou graag een tekstje (eventueel in afbeelding gezet) helemaal bovenin mijn site hebben (top). Precies tussen de taalvlaggen en de winkelwagen (dus niet in de header). Hoe krijg ik die daar? Bij template instellingen krijg ik het niet voor elkaar.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dat is niet mogelijk. Je kunt hier enkel snelkoppelingen in de balk zetten.

Reputatie 7
Badge +10

Hopelijk in de toekomst zijn er meer template instellingen mogelijkheden. 

Reputatie 1
Badge +1

Wat jammer ...

Reputatie 1
Badge +1

Hopelijk in de toekomst zijn er meer template instellingen mogelijkheden. 

Ja dat zou fijn zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Wat jammer ...

Zeker, maar wat je wel kunt doen - wanneer je hier bijvoorbeeld USP's in wilt zetten - dat je je snelkoppelingen een bepaalde naam geeft, en ze niet onderstreept. Het is dan wel een link, maar dit valt minder op. Ik heb dit op mijn shop ook gedaan: www.nanaas.nl

Badge

Ik zou graag ergens vermelden : gratis verzendingskosten vanaf 75€

Waar kan ik dat doen ?

Reputatie 7
Badge +9

Waar kan ik dat doen ?

Dit zou je middels de snelkoppelingen kunnen doen, zoals hierboven omschreven. Dan laat je het linken naar een pagina met je veelgestelde vragen bijvoorbeeld, of waar wat informatie over de verzending staat. 

Reputatie 1
Badge +1

Waar kan ik dat doen ?

Dit zou je middels de snelkoppelingen kunnen doen, zoals hierboven omschreven. Dan laat je het linken naar een pagina met je veelgestelde vragen bijvoorbeeld, of waar wat informatie over de verzending staat. 

Maar ik wil niet de snelkoppelingen bovenin, dat is juist het probleem. Gewoon een eigen tekst.

Badge

@Nanaas Ik zou heel graag mijn USP's in de topbalk zetten zoals jij hebt gedaan op je website, maar ik heb geen idee hoe. Ik begrijp dat het links zijn zonder onderstreepje (dat is prima), maar hoe krijg ik ze daarboven neergezet? Wil je me op weg helpen? Groet, Wendy 

Reputatie 7
Badge +9

@Nanaas Ik zou heel graag mijn USP's in de topbalk zetten zoals jij hebt gedaan op je website, maar ik heb geen idee hoe. Ik begrijp dat het links zijn zonder onderstreepje (dat is prima), maar hoe krijg ik ze daarboven neergezet? Wil je me op weg helpen? Groet, Wendy 

@de Draadzaak Hoi Wendy, zeker kan ik je daarmee helpen!

Je kunt dit instellen onder Pagina's - Snelkoppelingen. De snelkoppelingen die je daar aanmaakt zijn je USP's. Dus ik heb daar bijvoorbeeld ‘Gratis verzending’ staan, met een link naar mijn Veelgestelde vragen pagina. 

Badge

@de Draadzaak Hoi Wendy, zeker kan ik je daarmee helpen!

Je kunt dit instellen onder Pagina's - Snelkoppelingen. De snelkoppelingen die je daar aanmaakt zijn je USP's. Dus ik heb daar bijvoorbeeld ‘Gratis verzending’ staan, met een link naar mijn Veelgestelde vragen pagina. 

Hoi Rianne, tot zo ver gelukt! Snelkoppelingen zijn aangemaakt, maar wat ik ook doe (qua instellingen) ik kan in mijn topbalk alleen links 1 item (taalkeuze) kwijt en rechts twee (account, winkelwagen). Het midden is niet "plakbaar” bij mij.. Zou dat aan mijn template keuze liggen? mag ik vragen wat jouw instellingen zijn daar? (schermbreed, paginabreed, centreren of juist niet).. Dank alvast ;-) 

Reageer