Vraag

Taal vlaggen in footer

• 3 februari 2021
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Badge +1

Ik heb nu in mijn footer de 2 vlaggen staan zodat klanten kunnen switchen van ned naar engels maar vind het erg lelijk staan. Ik zou graag de tekst TAAL helemaal weghebben (dat zien ze zelf ook wel) en alleen de vlaggen laten zien. Het liefst de vlaggen ook iets groter. Is er enige mogelijkheid om dit aan te passen of is dit gewoon standaard zo vorm gegeven?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Het is je al gelukt zie ik? 

Wat een geweldige foto's van de hond trouwens. Is dat jouw hond? :smiley:

Badge +1

Het is gelukt doordat ik ze nu bovenin heb gezet, dan geeft hij de kop niet aan. Als ik ze in de footer wil zetten krijg ik de kop niet weg. Ik kan ook de taalvlaggen niet groter maken.

Ik ben nog bezig met de shop inrichten en opzetten dus een aantal voorbeeldfoto’s gebruikt (komen foto’s in met de tags uiteraard) maar wij hebben idd zelf ook dezelfde pup :hugging:

Reputatie 7
Badge +16

In de footer kun je ook alleen de vlaggetjes tonen. Als je het element daar plaatst en op het tandwieltje klikt krijg je de opties te zien. 

Ik zou de voorbeeldfoto's zeker houden, geweldige foto's!

Badge +1

In de footer zie je niet alleen de vlaggetjes. Je ziet dan de kop van de footer erboven staan. Bijvoorbeeld taalkeuze of info etc. Deze bedoel ik met die kan ik niet weghalen. 

Reputatie 7
Badge +16

:see_no_evil: Ik snap ‘m. Die tekst kun je inderdaad niet verwijderen, maar wel aanpassen. Mocht je dat willen, dan doe je dat bij standaardteksten/algemeen

Reageer