Geen idee hoe het kan maar sinds kort krijg ik steeds een regel extra witruimte in de omschrijving als ik een productpagina open en hierin iets aanpas, maakt niet uit waar ik de aanpassing doe, vaak heb ik dan niet eens in de omschrijving gewerkt. Als ik 3x opnieuw iets aanpas, meestal is dat aantal bij varianten, dan heb ik dus 3 extra witregels onder de tekst in de omschrijving.
Het viel mij op dat sommige producten ineens een lange lege witruimte onderaan hebben en toen ik ging kijken hoe dat kon viel het mij op dat wanneer ik dus het product open er automatisch een witregel bij komt. Uiteraard nu ik dit weet kan ik er rekening mee houden, maar het is wel vervelend en hopelijk een bug die opgelost kan worden door mijzelf qua instellingen op mijn computer of door mijnwebwinkel.
Ter info, mocht dit nuttig zijn: ik werk op een Macbook met Mac OS Ventura 13.5.
Iemand (
Groetjes Marjolein
Steeds meer witruimte bij omschrijving

meestal is er dan wat verandert ...ongemerkt of per ongeluk met de indeling…
VR.GR. C.
meestal is er dan wat verandert ...ongemerkt of per ongeluk met de indeling…
VR.GR. C.
Enig idee wat ik kan doen?

gaat het om keuzelijsten?...
Nee, het vak van de omschrijving van producten. Dus waar je info over de producten zet, als ik dan bijv. de product pagina open en naar varianten ga, het aantal daar aanpas en dit opsla, dan is er ondertussen een regel witruimte bijgekomen in de omschrijving, terwijl ik daar niks in gedaan heb.
Zie foto, dan zie je wat ik bedoel, links zoals het ‘normaal’ is en rechts nadat ik het een aantal x geopend en opgeslagen heb, zonder verder iets te doen in het vak vd omschrijving.

Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.