Vraag

Standaardteksten aanpassen

• 16 November 2020
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

Badge

Hi allen,

Ik kan bij de standaardteksten niet de optie vinden om de tekst aan te passen van de orderbevestiging. Ik kan er wel tekst aan toevoegen onder “wijzig orderbevestiging", maar de standaard tekst waar ook het ordernummer in vermeld wordt kan ik niet vinden. Iemand een idee waar dit kan?

Dan nog een andere vraag: bij het afronden van de bestelling kan men een verzendmethode kiezen. Dat is in mijn geval:
- afhalen bij een PostNL punt 
- Nederland

Hoe pas ik Nederland aan naar bijvoorbeeld: thuis bezorgen?? Ik vind Nederland hier raar staan..

5 reacties

Badge

Hoi! 

Is het jou inmiddels al gelukt? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Bij de standaardteksten alles aangepast, maar de eerste bevestigingsmail die binnen komt wanneer je besteld hebt bevat toch andere teksten die ik nergens aangepast krijg.

Groetjes Adriëlle 

Reputatie 7
Badge +16

De bevestigingsmail pas je aan via bestelproces/wijzig orderbevestiging. Het onderwerp is niet aan te passen. 

@ML Interior excuus, ik heb je vraag helemaal gemist! Wat betreft het aanpassen van de verzendmethode, je kunt hier een '’work around'’ voor gebruiken. Via verzendopties kun je de landen bewerken die je hebt toegevoegd door op het tandwieltje te klikken. Je kunt daar de weergave naam wijzigen. Deze naam wordt dan in de checkout getoond. Op de factuur komt wel Nederland te staan. Dit is niet aan te passen. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge

@Ebbe In wijzig orderbevestiging kun je de tekst wel aanpassen maar ik zou graag het stukje 

“Er is een orderbevestiging per e-mail naar u verstuurd” 

willen aanpassen. Ik spreek mijn klanten met “jij” aan en hier staat dus “u”, terwijl ik als orderbevestigingstekst: Bedankt voor je bestelling. Mocht je vragen hebben, kun je natuurlijk te allen tijde contact met mij opnemen. Het is niet echt mooi om jij en u door elkaar te gebruiken. Kan dit aangepast worden of hoort dit ook bij het onderwerp?

Reputatie 7
Badge +16

@Sandra Beleving Volgens mij heb je die zin al gevonden, klopt dat? Deze zin staat bij standaardteksten/bestelproces algemeen. Ik zag nog wel dat je bij bestelproces/wijzig orderbevestiging, nog U in de zin hebt staan.

Reputatie 1
Badge

@Ebbe Er stond al "je” maar dat gaf hij niet weer in de bevestiging. Ik heb het nu nogmaals gedaan en nu staat het goed! De rest is ook aangepast. Bedankt! 

Reageer