Spaar-beloningssysteem (Piggy)

Reputatie 4
Badge +6

Hoi,

Graag zouden wij een gekoppeld spaarsysteem hebben met onze (web)shop. Omdat we zowel een fysieke winkel als webshop hebben zou het mooi zijn als dit ook een gekoppeld verhaal kan zijn net als een KassaApp. Zelf gebruiken we nu Piggy en zijn daar zeer tevreden over. Mensen vinden het makkelijk en er is een app van. Nu is het veel handwerk om dit allemaal netjes te verzorgen, maar mensen vinden het leuk om te sparen.
Ik weet dat er al gepraat is met de mensen van Piggy en dat er meerdere zijn die dit ook graag gekoppeld zouden willen hebben.

Wat vinden andere hiervan in deze community? Misschien als veel mensen deze mening delen kan er toch die koppeling komen.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik vind het in ieder geval mooi Dennis! Ik laat hem hier ook nog eens vallen. 

Reputatie 2
Badge +3

Ik ken dit systeem nog niet, maar een beloningssysteem in de zin van. punten sparen en dat ze dan deze punten kunnen inruilen voor korting of een product?Lijkt mij heel leuk!

Badge

Dat zou inderdaad fijn zijn, want ik gebruik nu ook een spaarsysteem wat ik handmatig moet invoeren.

Reputatie 4
Badge +4

Ik stop altijd een extraatje in het pakket wat ik verstuur, maar dit is ook een top idee. Ik ben voor!

Saskia

Reputatie 7
Badge +16

Voor de mensen die nog niet hebben gestemd → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/230 
Dit gaat weliswaar over een algemeen spaarsysteem. In de reactie wordt Piggy al genoemd, benoem dit vooral ook zelf. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb dit ook al eerder aangeven en is absoluut een meerwaarde ! Dus ik zeg doen...

Reputatie 2
Badge +2

Hoe staat het met het voorstel om een spaarsysteem toe te voegen aan het platform. Een webwinkel kan haast niet meer zonder een spaarsysteem. Klanten vinden het fijn om toch ook voor korting te sparen...

Hoe staat het met het voorstel om een spaarsysteem toe te voegen aan het platform. Een webwinkel kan haast niet meer zonder een spaarsysteem. Klanten vinden het fijn om toch ook voor korting te sparen...

Echt? Ik ken niet één webwinkel die een spaarsysteem heeft :sweat_smile: lijkt me ook best een gedoe.. 

Reputatie 2
Badge +2

Echt? Ik ken niet één webwinkel die een spaarsysteem heeft :sweat_smile: lijkt me ook best een gedoe.. 

In onze branch hebben heel veel webshops deze optie, maar het zal best verschillen per branche. Een gedoe hoeft het niet te zijn, bij het systeem als Piggy bijvoorbeeld gaat alles automatisch en zit er absoluut geen administratieve rompslomp aan vast. Het bied een extra vorm van klantenbinding….

Reputatie 7
Badge +16

Ik geloof zeker dat dit een meerwaarde kan zijn. Het zal niet voor elke branche/winkelier interessant zijn, maar dat is met geen enkele functie. 

Wat het '’lastige'’ is aan het toevoegen van een spaarpunten systeem (Piggy of andere aanbieders), is dat het hele order systeem op de schop moet. Het is niet alleen het aanbieden van de optie, maar ook het mogelijk maken van deel betalingen en de afhandeling van dergelijke orders. Er gaan ongetwijfeld retouren komen, ook dit moet correct afgehandeld worden. Het is dus niet een functie die we tussendoor kunnen doen. Er gaat nou eenmaal veel tijd in zitten. Momenteel hebben wij onze focus op andere punten liggen (zoals je shop makkelijker kunnen vormgeven/aanpassen). Deze functie gaat er dus niet op korte termijn komen. 

Blijf er zeker op stemmen via https://feedback.mijnwebwinkel.nl/230 zodat het onder de aandacht blijft. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +2

Jammer dat het er niet op korte termijn gaat komen. Bij andere aanbieders als Lightspeed kan het wel gecombineerd worden en hebben deze webshops weer een stapje voor. 

Zijn er hier collega's die wel een spaarsysteem hebben, dan ben ik erg benieuwd hoe jullie dit nu bijhouden. Handmatig bijhouden is haast geen doen.

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben ook zeker voor voor een spaarsysteem. doe nu zelf inderdaad ook iets extra's bij hun 10de bestelling maar dat is soms niet te doen. 

Een spaarsysteem voor korting of gratis verzending of iets weet ik ook zeker dat de klant vaker bij jouw terug zal komen omdat je net iets extra's geeft. 

Reputatie 2
Badge +3

Ik gebruik in de winkel ook het systeem van Piggy.

Dus alleen klanten die in de winkel kopen. De meeste hebben al een piggy kaartje, andere winkel in de buurt hebben ook dit systeem!!

Klanten die via de webshop bestellen, die lopen dit mis. Of vanaf € 29,00 kunnen ze het gratis laten verzenden.

Reageer