Vraag

slideshow

• 9 November 2021
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Badge +1

Hoi, ben ik weer,

Ik heb zojuist een slideshow weten te plaatsen (heuj!), maar nu zijn de afbeeldingen veeel te groot. Wil de afbeeldingen graag kleiner hebben. Heb het formaat vd afbeeldingen al in Paint aangepast maar alsnog blijft de slideshow de afbeeldingen over de hele breedte van de pagina weergeven in een slideshow. 

Heeft iemand DE oplossing?  :)

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Kim, je kunt per pagina aangeven hoe je de slideshow wilt weergeven. Bij iedere pagina zie je als derde tabblad bovenin ‘Slideshow’ staan. Waarschijnlijk staat deze bij jouw desbetreffende pagina op ‘Tussen paginaheader en pagina-inhoud', dan wordt deze over de gehele breedte getoond. 

Wanneer je kiest voor ‘Boven de pagina inhoud’ zal deze het formaat van ca. 1100 pixels aanhouden, de breedte van je pagina. Ik denk dat je daar naar op zoek bent. :wink: Succes!

Badge +1

Bedankt voor je reacties :)
De afbeeldingen in de slideshow blijven erg groot. De slideshow kan ik zeker ook niet naast mijn logo plaatsen? (logo staat links)

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je reacties :)
De afbeeldingen in de slideshow blijven erg groot. De slideshow kan ik zeker ook niet naast mijn logo plaatsen? (logo staat links)

Nee, in het systeem is hier een vaste plaats voor, boven of onder de pagina-inhoud. Je header en logo staan daar weer boven.

Reageer