site-vitaliteit in google search console onverklaarbaar verslechterd sinds 1 feb 2021 (bijna alle paginas door google als foutief aangemerkt)

• 25 February 2021
  • 85 reacties
  • 2106 Bekeken

Toon eerste bericht

85 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Ebbe weet jij ook op of vanuit MWW hier een update/verandering voor geweest is? Nu dat mobiel hier in 1 keer weer in het groen springt.

Reputatie 2
Badge +3

@Ebbe weet jij ook op of vanuit MWW hier een update/verandering voor geweest is? Nu dat mobiel hier in 1 keer weer in het groen springt.

Bij mij staat er sinds 24 juli geen lijn meer. Alles staat op 0 bij mobiel. Terwijl ik daarvoor 2 maanden een groene lijn had dus alle URL's goed. En nu meet hij niks meer zo gek.

Reputatie 7
Badge +10

Ow bij mij ook al weer een verandering

Reputatie 7
Badge +16

De laatste paar weken hebben wij dit niet meer aangepakt.

Reputatie 7
Badge +10

De laatste paar weken hebben wij dit niet meer aangepakt.

Duidelijk dan is google aan het hoppen. Hopelijk krijgt dit wel snel aandacht om op te pakken. Dit heeft voor mij persoonlijk de hogere prio dan een spaarfunctie.  

Reputatie 7
Badge +10

We zitten weer in de groene zone. Hopelijk blijven we daar voor altijd zitten.

Hier ook hoor deze problemen nog steeds. Moedeloos wordt je er van

Reputatie 7
Badge +10

Helaas zetten we de daling weer in. 

Reputatie 7
Badge +10

hebben meer mensen dit ? het blijft toch heel gek deze schommeling

Reputatie 7
Badge +10

Helaas daar gaan we weer. We zetten weer de landing in. 

Reageer