Hallo,
Ik heb aan een pagina een tabel toegevoegd.
Nu zou ik nog een rij aan deze tabel willen toevoegen maar ik zie niet direct hoe dat moet (ik heb geen specifieke gids over de editor gevonden). Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt!
Hallo,
Ik heb aan een pagina een tabel toegevoegd.
Nu zou ik nog een rij aan deze tabel willen toevoegen maar ik zie niet direct hoe dat moet (ik heb geen specifieke gids over de editor gevonden). Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt!
Hoi,
Als je met je rechtermuisknop klikt op de tabel, dan kun je kolommen, rijen en cellen toevoegen
Mag ik vragen waarvoor je een tabel wilt gebruiken? Deze is namelijk niet mobiel responsive en schaalt dus niet mee op een kleiner scherm. Dat is wel iets om rekening mee te houden.
Groet,
Ebbe
Bedankt voor de info.
Ik wil een tabel gebruiken om in de footer verschillende teksten te kunnen zetten.
Voor de footer hoef je geen tabel te gebruiken. Via vormgeving/indeling kun je meerdere tekstelementen plaatsen in de footer en deze vullen. Meer informatie over het maken van je footer vind je via deze link → https://community.mijnwebwinkel.nl/vormgeving-en-indeling-6/maak-je-shop-af-met-een-schitterende-footer-33
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.