Beantwoord

Reclame mijnwebwinkel op homepage

• 8 February 2021
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben op het moment druk bezig met het inrichten en opzetten van mijn webshop.

Over ongeveer een week wil ik open en omdat ik nu tijdens het opzetten nog even in de gratis versie zit staat er natuurlijk de mijnwebwinkel reclame op de site.

Omdat ik wil starten met het grow pakket vroeg ik mij wel af of de reclame dan vervalt of niet?

icon

Beste antwoord door Ebbe 10 February 2021, 10:00

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@MirandaGT Dat groene ding is alleen in het GO pakket zichtbaar. Bij betaalde pakketten komt deze te vervallen. In het PREMIUM pakket komt inderdaad de voetregel powered my Mijnwebwinkel te vervallen. Dit geldt alleen voor het PREMIUM pakket. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +9

In de lijst van het premium pakket staat bij de 4de van onderen '’volledig reclamevrij'’ , lukt het nu om hem te vinden?

Ja dat had ik al gelezen maar ik neem aan dat je dan de reclame in de footer hiermee bedoelt. Dat bedoel ik niet. Ik bedoel het groene label in de linkerbovenhoek bij een gratis winkel.

Zoals hieronder.

Bij een PRO-abonnement heb je die in ieder geval ook niet (wel staat het tekstje met link in de footer). Ik dacht bij Grow ook niet, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!

Reputatie 3
Badge +1

Dat weet ik eerlijk gezegd niet!
Ik ben zelf gelijk met de pro versie begonnen. 
Met de pro versie heb je alleen de reclame in de footer. 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Miranda, 
Alleen bij het premium pakket heb je een reclamevrije website.
Via deze link kan je precies zien wat er in de pakketten zitten mocht je dat nog niet gezien hebben:
https://www.mijnwebwinkel.nl/webshop-starten

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Miranda, 
Alleen bij het premium pakket heb je een reclamevrije website.
Via deze link kan je precies zien wat er in de pakketten zitten mocht je dat nog niet gezien hebben:
https://www.mijnwebwinkel.nl/webshop-starten

Ja heb ik gezien maar zie ik niets over reclamevrije site bijstaan. Maar misschien kijk ik eroverheen. Ik bedoel dan het groene ding in de linkerbovenhoek he. Niet de tekst in de footer.

Reputatie 3
Badge +1

In de lijst van het premium pakket staat bij de 4de van onderen '’volledig reclamevrij'’ , lukt het nu om hem te vinden?

Reputatie 1
Badge +1

Ja dat had ik al gelezen maar ik neem aan dat je dan de reclame in de footer hiermee bedoelt. Dat bedoel ik niet. Ik bedoel het groene label in de linkerbovenhoek bij een gratis winkel.

Zoals hieronder.

Reputatie 7
Badge +8

Ik denk alleen in de footer. Dat label verwacht ik alleen bij de gratis versie. Je zou denk ik het beste even een mailtje naar support kunnen sturen of ebbe moet eerder online zijn .

Reageer