Beantwoord

Push notificatie

• 2 November 2020
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Beste collega's,

Case: Voor Black Friday ben ik op zoek naar een mogelijkheid om push notificaties toe te passen. Op dit moment worden Black Friday deals enkel in een slideshow getoond. Echter wanneer bezoekers via Google Shopping rechtstreeks op een product terecht komen is men niet op de hoogte van deze deals.

Question: Is er een work arround om push notificaties toe te passen? Ik heb via Mijnwebwinkel de optie “Leeftijdscheck” gekregen maar hier wordt ik niet zo enthousiast van. Ik ben benieuwd of er nog andere creatieve oplossingen zijn.

Mvg

Romek Verstraten

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 3 November 2020, 00:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hoi Romek, dit kan via Shopboost. Dit is een betaalde dienst die je kan integreren binnen jouw webwinkel, waarna je kan instellen dat iedere bezoeker een popup krijgt getoond met hierin bijv. een kortingscode. Je kan er ook voor kiezen dat alleen twijfelende bezoekers de kortingscode te zien krijgen (Shopboost meet dit via verschillende algoritmes). De eerste 30 credits zijn gratis als ik het goed heb, daarna kan je een betaalde abonnement nemen voor € 29,95. Meer informatie en aanmelden kan via de volgende link: https://www.shopboostapp.com/mijnwebwinkel/index.php?lang=nl

Prima oplossing, bedankt voor de tip!

Reageer