Is er al een pop up op je website beschikbaar..
Zou het nu wel handig vinden dat je een pop up kan plaatsen.
De pakketdiensten hebben nu regelmatig vertraging,
en dat is misschien wel handig om als pop up op je site te hebben staan.
Is er al een pop up op je website beschikbaar..
Zou het nu wel handig vinden dat je een pop up kan plaatsen.
De pakketdiensten hebben nu regelmatig vertraging,
en dat is misschien wel handig om als pop up op je site te hebben staan.
Goed punt! Een pop-up functie is er niet. Ik wou als alternatief de optie 'snelkoppelingen’ bieden. Maar die heb jij zelf ook al gevonden zie ik.
Het zou misschien ook kunnen met een tag die je inlaadt via de Google Tag Manager. Ik ben alleen niet bekend met partijen die dit aanbieden. Wellicht dat andere hier wel bekend mee zijn?
Een popup is misschien niet altijd een goed idee, maar een gekleurde banner bovenaan waar je dergelijke vertragingsmeldingen in kunt zetten zou inderdaad zeer handig zijn. Zou bijvoorbeeld ook makkelijk zijn je winkel door omstandigheden even geen bestellingen kan aannemen.
Eens Tim. Ik zelf klik een pop-up altijd snel weg om weer verder te gaan met bestellen. Er zijn veel webwinkelhouders die wel een pop-up willen tonen (https://feedback.mijnwebwinkel.nl/suggestions/44975/popup-bij-langere-levertijd-bij-bijv-een-vakantie).
Ik ben benieuwd hoe andere denken over een banner die op alle pagina's zichtbaar is, ten opzichte van een pop-up.
Eens Tim. Ik zelf klik een pop-up altijd snel weg om weer verder te gaan met bestellen. Er zijn veel webwinkelhouders die wel een pop-up willen tonen (https://feedback.mijnwebwinkel.nl/suggestions/44975/popup-bij-langere-levertijd-bij-bijv-een-vakantie).
Ik ben benieuwd hoe andere denken over een banner die op alle pagina's zichtbaar is, ten opzichte van een pop-up.
Hallo Ebbe, dat niet alleen. Ik gebruik een popup blocker in mijn browsers zodat ik bijna geen enkele popup te zien krijg. Een vaste banner bovenaan zie je steeds vaker en trekt ook onmiddellijk de aandacht t.o.v. hinderlijke popups die iedereen steevast en automatisch wegklikt.
Ik ben ook benieuwd :-)
Een banner kunnen installeren lijkt me heel handig om kortingscodes aan te geven. Ik zie dat af en toe op andere websites en zou dat ook wel willen kunnen! :)
Ik denk dat een banner die je zelf kunt plaatsen en verwijderen heel makkelijk kan zijn voor aankondigingen e.d.
Onder de functie juridisch zit de functie leeftijdscheck.
Je kunt aan de rechterzijde te tekst overnemen die er al voorgedrukt staat. maar je kunt de tekst eventueel ook aanpassen naar een eigen tekst
zie voor het voorbeeld mijn website www.potteryformseurope.com
Onder de functie juridisch zit de functie leeftijdscheck.
Je kunt aan de rechterzijde te tekst overnemen die er al voorgedrukt staat. maar je kunt de tekst eventueel ook aanpassen naar een eigen tekst
zie voor het voorbeeld mijn website www.potteryformseurope.com
Dit is wel een hele mooie. Zo kun je toch een bv covid-19 pop up maken.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.