Vraag

Pagina indeling: tekst zowel onder als boven de artikelen

Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Nanaas Ik heb nagevraagd of je met CSS tekst zowel boven als onder artikelen kunt krijgen. Dit is helaas niet het geval.

Reputatie 7
Badge +10

@Ebbe is een mogelijkheid om wat meer duidelijkheid te krijgen wat er dan wel mogelijk is in de css module?

Reputatie 1
Badge +1

2 jaar geleden heeft Nanaas deze vraag gesteld.
Ik ben benieuwd of hier inmiddels al een oplossing voor gekomen is. 

Nee volgens mij nog niet, ik zou ook erg blij zijn met een extra ruimte voor tekst boven de artikelen.

Reputatie 7
Badge +9

Wat een mooie site heb jij. mag ik vragen hoe je de foto's  mooi rond uitsnijd? en ik ben ook op zoek naar een optie om links te plaatsen naar instagram zoals jij die hebt. Welke functionaliteit heb je hiervoor gekozen (of ligt dit aan het soort abonnement dat je hebt bij mijn webwinkel?) 

Bedankt! Ik bewerk al mijn foto’s in Photoshop, dus daarin knip ik ze uit zodat ze een witte achtergrond hebben. Links naar Instagram zijn gewoon 4 foto’s die ik naast elkaar heb geplaatst, met een link naar mijn Instagramprofiel - niets meer niets minder! 😉

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik dit eens gevraagd heb. :wink:  Maar volgens mij is er op de feedback-pagina nog niet heel veel animo voor, en staat het ook nog niet in de planning van Mijnwebwinkel. 

Is er toevallig iemand die dit heeft opgelost met custom CSS? En is dat uberhaupt op te lossen met custom CSS? :thinking:

Het is al een tijdje geleden dat deze vraag is gesteld, maar voor degene die nog steeds naar een andere oplossing zoeken: het is mogelijk met CSS. Al is het wel een klein beetje een rare oplossing (en is hier wel wat CSS kennis voor nodig), is het mogelijk om een titel en een klein beetje tekst (niet meer dan 200 tekens per alinea) boven aan de pagina te krijgen en de rest van de tekst onder aan de pagina. Dit is alleen tekst en misschien één afbeelding. Zover ik weet zijn linkjes nog niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +9

@Keukenpakket community Krijg je daarmee dan niet op iedere pagina hetzelfde tekstje bovenin? Ik heb helaas (te) weinig kennis van CSS om dat juist in te stellen, maar ben wel benieuwd!

Reputatie 6
Badge +7

Ziet er mooi uit. Ik zie alleen geen slideshow op die pagina?

Reputatie 7
Badge +9

Ziet er mooi uit. Ik zie alleen geen slideshow op die pagina?

@Jacqueline, ik ben benieuwd of jij hetzelfde ziet als ik, zie onderstaand screenshot? 

Want het gedeelte ‘Nanaa's Kaarsen & Kandelaars, gratis verzending vanaf (...) bij je bestelling’ is een slideshow afbeelding. 

Reputatie 7
Badge +10

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik dit eens gevraagd heb. :wink:  Maar volgens mij is er op de feedback-pagina nog niet heel veel animo voor, en staat het ook nog niet in de planning van Mijnwebwinkel. 

Is er toevallig iemand die dit heeft opgelost met custom CSS? En is dat uberhaupt op te lossen met custom CSS? :thinking:

Het is al een tijdje geleden dat deze vraag is gesteld, maar voor degene die nog steeds naar een andere oplossing zoeken: het is mogelijk met CSS. Al is het wel een klein beetje een rare oplossing (en is hier wel wat CSS kennis voor nodig), is het mogelijk om een titel en een klein beetje tekst (niet meer dan 200 tekens per alinea) boven aan de pagina te krijgen en de rest van de tekst onder aan de pagina. Dit is alleen tekst en misschien één afbeelding. Zover ik weet zijn linkjes nog niet mogelijk.

Wel jammer dat het op de shop maar een kleine toevoeging is (maar wel erg waardevol) dat is om te bouwen wel een enorme klus is. Daardoor kan mww deze updates ook niet snel maken dat je dit snel kan oplossen.(daar baal ik wel enorm van) zo zijn er zo vaak van die kleine dingetjes.

Ik was hier zojuist ook mee aan het puzzelen.

Zat er nu al aan te denken om daadwerkelijke landingspagina's aan te maken voor de ‘lap tekst’ die ik eigenlijk onderaan de pagina wil plaatsen, met dan call-to-action button / foto onderaan de pagina naar de artikelen.

Dan heb ik vervolgens tenminste wel de mogelijkheid om de titel met een regeltje tekst boven de artikelen te plaatsen. 

Maar beter zou het inderdaad beide kunnen. 

Reputatie 7
Badge +10

Helaas zou dit ooit wel in een update komen. Maar is wel een gemiste kans dat dit nog steeds niet kan. Wacht hier al bijna 3 jaar op.

SEO Technisch zou dat ook een hele goeie ontwikkeling zijn 

Ja dat een H1 titel ook daadwerkelijk bovenaan staat. In plaats van na allerlei H2 titels van de artikelen. Denk dat google de opbouw momenteel ook niet als logisch of gebruiksvriendelijk ziet.

Reputatie 7
Badge +9

@Nanaas Ik heb nagevraagd of je met CSS tekst zowel boven als onder artikelen kunt krijgen. Dit is helaas niet het geval.

Jammer! Bedankt voor het navragen @Ebbe.

Reageer