Vraag

Pagina indeling: tekst zowel onder als boven de artikelen

Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Ik vind het ook jammer dat deze mogelijkheid er nog steeds niet is. 

Reputatie 7
Badge +10

SEO Technisch zou dat ook een hele goeie ontwikkeling zijn 

Reputatie 6
Badge +7

Dat zou ik ook heel graag willen.

Reputatie 7
Badge +9

Helaas zou dit ooit wel in een update komen. Maar is wel een gemiste kans dat dit nog steeds niet kan. Wacht hier al bijna 3 jaar op.

Ja, ik blijf me er iedere keer weer aan ‘storen’ dat het niet kan. :sweat_smile: 

@Ebbe weet jij hier toevallig iets van op de korte termijn?

Reputatie 7
Badge +10

Helaas zou dit ooit wel in een update komen. Maar is wel een gemiste kans dat dit nog steeds niet kan. Wacht hier al bijna 3 jaar op.

Ik was hier zojuist ook mee aan het puzzelen.

Zat er nu al aan te denken om daadwerkelijke landingspagina's aan te maken voor de ‘lap tekst’ die ik eigenlijk onderaan de pagina wil plaatsen, met dan call-to-action button / foto onderaan de pagina naar de artikelen.

Dan heb ik vervolgens tenminste wel de mogelijkheid om de titel met een regeltje tekst boven de artikelen te plaatsen. 

Maar beter zou het inderdaad beide kunnen. 

Reputatie 3
Badge

Wij zouden hier zeker erg blij van worden als dit toegevoegd zou kunnen worden. Wij zouden graag een kort inleidend stukje tekst schrijven, dan de artikelen en daaronder een uitgebreider verhaal. Is het én voor google fijn en voor je bezoekers.

Reputatie 7
Badge +9

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik dit eens gevraagd heb. :wink:  Maar volgens mij is er op de feedback-pagina nog niet heel veel animo voor, en staat het ook nog niet in de planning van Mijnwebwinkel. 

Is er toevallig iemand die dit heeft opgelost met custom CSS? En is dat uberhaupt op te lossen met custom CSS? :thinking:

Reputatie 5
Badge +8

dank je wel

Reputatie 7
Badge +9

Wat een mooie site heb jij. mag ik vragen hoe je de foto's  mooi rond uitsnijd? en ik ben ook op zoek naar een optie om links te plaatsen naar instagram zoals jij die hebt. Welke functionaliteit heb je hiervoor gekozen (of ligt dit aan het soort abonnement dat je hebt bij mijn webwinkel?) 

Bedankt! Ik bewerk al mijn foto’s in Photoshop, dus daarin knip ik ze uit zodat ze een witte achtergrond hebben. Links naar Instagram zijn gewoon 4 foto’s die ik naast elkaar heb geplaatst, met een link naar mijn Instagramprofiel - niets meer niets minder! 😉

Reputatie 7
Badge +10

Dat zou zeker een mooie SEO toevoeging zijn. Loop hier ook al wel 2 jaar mee te stoeien met een deze gemiste kans

Reputatie 5
Badge +8

Wat een mooie site heb jij. mag ik vragen hoe je de foto's  mooi rond uitsnijd? en ik ben ook op zoek naar een optie om links te plaatsen naar instagram zoals jij die hebt. Welke functionaliteit heb je hiervoor gekozen (of ligt dit aan het soort abonnement dat je hebt bij mijn webwinkel?) 

Reputatie 4
Badge +6

Daar lopen wij ook tegen aan dus dat zou super zijn als dat wel kon inderdaad 

Reageer