Vraag

Pagina indeling: tekst zowel onder als boven de artikelen

• 25 juli 2020
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een suggestie, en ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die dit interessant vinden. Volgens mij krijg ik wat ik voor ogen heb niet voor elkaar in de vormgeving, maar correct me if I'm wrong. :wink:

Voor mijn hoofdpagina’s/hoofdcategorieën heb ik een SEO-tekst geschreven, met zoekwoorden en een bepaald aantal woorden en links. Bijvoorbeeld op de volgende pagina: https://www.nanaas.nl/c-2391611/stationery/ Nu vind ik het prettiger om deze tekst onder de artikelen te tonen. In principe is deze tekst bedoeld voor Google en als een soort ‘landingspage'. Ik ga er niet vanuit dat veel mensen het verder zullen gaan lezen. :sweat_smile: Dus dan kies ik voor de positie ‘Onder het artikeloverzicht'. 

Dit zorgt ervoor dat je dus eerst de artikelen krijgt en daaronder de titel en tekst. Maar ik zou graag nog een titel bovenaan de pagina plaatsen. Dus dat daar eerst staat ‘Stationery’, misschien een klein stukje tekst en dan pas de artikelen. Maar ook wanneer je de automatische paginatitels aanzet, staan deze onder het artikeloverzicht.

Zijn er meer mensen die daar tegenaan lopen? Mijn suggestie zou dus een module zijn; waarbij je zowel boven als onder het artikeloverzicht tekst kunt plaatsen.

Bijvoorbeeld zoals bij deze shop:
https://www.zusss.nl/kleding/

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Daar lopen wij ook tegen aan dus dat zou super zijn als dat wel kon inderdaad 

Reputatie 2
Badge +2

Wat een mooie site heb jij. mag ik vragen hoe je de foto's  mooi rond uitsnijd? en ik ben ook op zoek naar een optie om links te plaatsen naar instagram zoals jij die hebt. Welke functionaliteit heb je hiervoor gekozen (of ligt dit aan het soort abonnement dat je hebt bij mijn webwinkel?) 

Reputatie 4
Badge +2

Dat zou zeker een mooie SEO toevoeging zijn. Loop hier ook al wel 2 jaar mee te stoeien met een deze gemiste kans

Reputatie 2
Badge +1

Wat een mooie site heb jij. mag ik vragen hoe je de foto's  mooi rond uitsnijd? en ik ben ook op zoek naar een optie om links te plaatsen naar instagram zoals jij die hebt. Welke functionaliteit heb je hiervoor gekozen (of ligt dit aan het soort abonnement dat je hebt bij mijn webwinkel?) 

Bedankt! Ik bewerk al mijn foto’s in Photoshop, dus daarin knip ik ze uit zodat ze een witte achtergrond hebben. Links naar Instagram zijn gewoon 4 foto’s die ik naast elkaar heb geplaatst, met een link naar mijn Instagramprofiel - niets meer niets minder! 😉

Reageer