Hallo!
Is het mogelijk om een pagina ‘informatie’ wel te laten zien in de header, maar op inactief te zetten? Maak onder het kopje ‘informatie’ liever alleen gebruik van de subpagina’s ‘bedrijfsinformatie’ en ‘werkwijze’, die als menuutje verschijnen. Zet liever (niet dezelfde) teksten of linkjes op de algemene pagina ‘informatie’. Bij het verbergen van de hoofdpagina verdwijnt ook de tekst in de header, dus dat is geen optie.
Alvast dank.
Gr. Rutger
Pagina in header laten zien, inactief maken, met menu
Hi Rutger,
Jazeker! We hebben hier ooit een webinar over gegeven en deze opgenomen. Je kunt deze hier checken → https://www.youtube.com/watch?v=EFRf6BnUkvQ&t=711s
Beste Ebbe,
Helaas geeft dit geen antwoord op mijn vraag… het principe van een footer (hoofdpagina verbergen, subpagina’s wel zichtbaar met tekstlinks) en de webinar begrijp ik. Hopelijk verduidelijkt dit mijn vraag.
Het gaat mij om de header/menubalk bovenin: ik wil hier graag een knop ‘informatie’ laten zien als tekst, maar hier geen pagina achter hangen. Ik zou graag zien dat de bezoeker alleen kan kiezen voor de 2 subpagina’s die bij de mouse-over verschijnen en dus alleen actief zijn. Wil in feite de tekst ‘informatie’ zichtbaar hebben in de menubalk, maar niet met een actieve link hebben erachter.
Vr. gr. Rutger
Ahh sorry Rutger, helemaal verkeerd begrepen. Ik kan geen manier bedenken om dit te realiseren. Alle hoofdpagina in het navigatiemenu zijn klikbaar en komen uit op een pagina. Als je met snelkoppelingen gaat werken, kun je geen subpagina's tonen. Kun je toelichten waarom je dit graag wilt? Als ik dat weet schiet ik een functieverzoek in.
Groet,
Ebbe
Geeft niks, dacht ik al, maar heb uit de webinar nog handige extra’s gehaald voor de footer :) Door ook wat schuiven met info op de site en in de footer is mijn vraag wat minder relevant geworden, maar het zou mogelijk voor toekomst wel iets zijn.
Wat ik voor ogen had: onder het hoofdthema ‘informatie’ zou ik dan meer dingen kwijt kunnen, zoals een subpagina ‘bedrijfsinformatie’, ‘werkwijze’, ‘materialen’ en wellicht nog meer. De hoofdpagina wordt dan een beetje overbodig, daar zou dan alleen een zinnetje ‘hier vind je alle informatie’ staan… beetje zonde. Die manier :)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.