Vraag

Pagina en product weergave in GROW

• 21 February 2022
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Ik ben een 2e webshop aan het inrichten in GROW, uiteindelijk zal ik deze gaan upgraden naar PRO>. Maar voor nu verbaasd het met dat ik bij vormgeving > productweergave / paginaweergave weer op de dashboard terug wordt gegooid. Is dat omdat ik dit niet kan instellen (sad, want ik betaal toch 20 euro pmnd) of is het een bug?

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Up? (:

Reputatie 5
Badge +7

Mij lijkt dat als je het niet kan omdat je grow hebt ze dit wel melden via een popup ofzo. Maar misschien kan @Arjan of @Ebbe je hier beter bij helpen.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Gertrude, ik weet het niet zeker - maar ik denk wel dat dit bij de beperkingen van GROW hoort. Als je bij de pakketten kijkt (https://www.mijnwebwinkel.nl/webshop-starten), en dan op het vraagteken bij pakket ‘PRO’ achter ‘Uitgebreide vormgevingsopties’, staat daar wel ‘Kies je artikelweergave’ tussen. Dus ben bang dat je dat in GROW dus niet kunt kiezen. 

hier hetzelfde probleem. Ben net overgestapt naar Grow maar dat is gewoon drie keer niks voor 20 euro (ex)

Reputatie 7
Badge +8

hier hetzelfde probleem. Ben net overgestapt naar Grow maar dat is gewoon drie keer niks voor 20 euro (ex)

Ik snap dat mensen eerst een gratis variant gewend waren, maar nog steeds krijg je bij Mijnwebwinkel behoorlijk veel voor weinig moet ik zeggen (in ieder geval qua PRO-pakket, PREMIUM heeft nog niet al te veel meerwaarde t.o.v. het PRO-pakket, maar daar wordt volgens mij aan gewerkt :thumbsup_tone1: - en even de bugs/problemen van de laatste tijd daargelaten, dat is een andere discussie). Alles heeft een verdienmodel, ik neem aan dat je die zelf ook hebt? :wink:  We zijn hier allemaal ondernemers, dus wat mij betreft is het logisch: wil je meer, betaal je meer. Voor niets gaat immers de zon op. 

Wel zitten ze nu bij Mijnwebwinkel een beetje in een overgangsfase. Het gratis pakket is komen te vervallen, dat is niet heel goed gecommuniceerd heb ik de indruk - maar ik weet niet hoe dat is gegaan bij de mensen die zo'n gratis pakket of GROW-pakket hadden. En ik vermoed dat je in de TRIAL-versie alles kunt uitproberen, en dat je dan ook kunt kijken of GROW, PRO of PREMIUM bij jouw webshop past (welke musthaves heeft welk pakket voor jou). En er vallen nu wat mensen tussen wal en schip door deze overgang. En ik denk dat daar voornamelijk op het moment de schoen wringt. :wink:

Reputatie 2
Badge +4

Alle begrip hoor. Alleen verbazing omdat je zou verwachten dat dezelfde functies die in GO zaten meegenomen zouden worden naar GROW. Maar ik denk nog steeds dat het in de overgangsfase zit. Anders zou de optie er niet staan. Het gaat pas mis als je het aanklikt. @Ebbe is het een bekend probleem dat je teruggestuurd wordt naar het dashboard?

Reputatie 7
Badge +16

Ai, die pagina's moeten niet getoond worden. Het is inderdaad wat Rianne aangeeft. Deze opties zitten niet in het GROW pakket. Dat je de pagina's wel ziet klopt dus niet en moeten weggehaald worden. 

Het GO pakket is gewijzigd naar een TRIAL. In het GO pakket kon je alle (op enkele uitzondering na) gebruiken. Dat was uiteindelijk niet meer haalbaar. Er was weinig reden om een betaald abonnement af te sluiten. Met het GO pakket kon je flink mee uit de voeten. Het GROW pakket heeft minder opties dan GO, het huidige trial pakket. Met het trial pakket kun je alle opties proberen om vervolgens een keuze te maken in het pakket. 

Reageer