Vraag

Overstappen naar PREMIUM

• 21 July 2023
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Goedemiddag MWW leden,

Momenteel zitten wij in de fase waarin we een samenwerking met een online marketing bureau aan zijn gegaan. Structuur en vormging van onze webshop zijn belangrijke topics om aan te werken. Vanuit die gedachte zijn wij de afweging aan het maken of we over moeten stappen van PRO naar PREMIUM.

De voornaamste reden om over te stappen is omdat de huidige functionaliteiten van het huidige PRO account met betrekking tot de vormgeving erg beperkt is. Met een PREMIUM account kan de vormgeving met Custom CSS worden gedaan. 

Omdat de abonnementskosten bijna verdubbelen (van 34eu naar 66eu per maand), willen we er zeker van zijn dat deze overstap ons voldoende op gaat leveren.

Graag horen we vanuit MWW leden met een PREMIUM account wat hun gebruikerservaring zijn. En dan met name met betrekking tot de vormgeving van de website. 

P.S. Extra opties die bij het PREMIUM account horen, zoals kassa app / bewaar knop / extra producten, zijn voor ons minder/ niet relevant en ook niet de reden waarom we over willen stappen. 

Hoor graag van jullie,

Jans
Jans Babybox

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Onze overstap naar Premium werd ‘verplicht’ om gebruik te kunnen blijven maken van de kassa-app. Deze is in onze fysieke winkel een must. Met Custom CSS doen we momenteel niets. Er is al een aantal keer gevraagd (vanaf 2 jaar geleden) naar voorbeelden van webwinkels die hier gebruik van maken maar tot op heden nog geen reactie. Zie dit topic: 

Reputatie 7
Badge +11

Goedemiddag MWW leden,

Momenteel zitten wij in de fase waarin we een samenwerking met een online marketing bureau aan zijn gegaan. Structuur en vormging van onze webshop zijn belangrijke topics om aan te werken. Vanuit die gedachte zijn wij de afweging aan het maken of we over moeten stappen van PRO naar PREMIUM.

De voornaamste reden om over te stappen is omdat de huidige functionaliteiten van het huidige PRO account met betrekking tot de vormgeving erg beperkt is. Met een PREMIUM account kan de vormgeving met Custom CSS worden gedaan. 

Omdat de abonnementskosten bijna verdubbelen (van 34eu naar 66eu per maand), willen we er zeker van zijn dat deze overstap ons voldoende op gaat leveren.

Graag horen we vanuit MWW leden met een PREMIUM account wat hun gebruikerservaring zijn. En dan met name met betrekking tot de vormgeving van de website. 

P.S. Extra opties die bij het PREMIUM account horen, zoals kassa app / bewaar knop / extra producten, zijn voor ons minder/ niet relevant en ook niet de reden waarom we over willen stappen. 

Hoor graag van jullie,

Jans
Jans Babybox

Stop hier je geld niet in. Heeft geen enkele toegevoegde waarde. Als je daar al mee aan de slag wil stap dan snel over op een andere systeem.

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een jaar of 2 ? geleden overgestapt van Pro naar Premium, omdat ik de verlanglijstfunctie wilde en ik dacht dat het het geld waard zou zijn. Ook zat ik eigenlijk boven het maximum aantal artikelen, maar dat gaf nog geen problemen. 
Ik vind het de meerprijs niet waard eerlijk gezegd. Ik had gehoopt dat bijv. het spaarsysteem inbegrepen zou zijn voor Premium leden, maar daar moet (flink) voor bijbetaald worden. Zou ik nu weer voor de keuze staan, dan hield ik het bij Pro.