Vraag

Opmerkingen veld voor de winkelier in het product

• 2 August 2023
  • 9 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Zou het niet fijn / mogelijk zijn om een opmerkingen veld per product te hebben waar de winkelier zijn notities kan plaatsen, info die de klant niet mag of hoeft te zien.

Ik gebruik daar nu het “stickertekst” veld voor, die ik vervolgens op verborgen heb staan zodat de klant het niet ziet. 

Maar ik denk dat het handiger/overzichtelijker/groter zou kunnen!

Wat wel een voordeel van de stickertekst is dat het ook zichtbaar is in het artikelenoverzicht, dus dat zou voor het opmerkingen veld ook fijn zijn!  Bijv. de 1e regelen wordt getoond.

Wat jullie? :) 

9 reacties

Badge

nou, suc6!   daar vragen wij al 5 jaar om!

je kunt zonder work around GEEN inkoop data kwijt in deze omgeving… te zot voor woorden

wij hebben meerdere inkoopadressen voor veel van onze meer 6000 artikelen.. met verschillende inkoopprijzen per leverancier en ook verschillende voorwaarden per firma..

als wij producten verkopen, doen wij bij afhandeling direct een check of er iets moet worden ingekocht en op welke termijn.. en per welke hoeveelheid

die data mag een klant cq concurent nooit te zien krijgen… en wij WEL bij elke verkoop/overzicht…

gewoon simpel een 2e ALLEEN INTERN artikelnummer veld zou al veel oplossen… nu gebruiken we maar het algemene artikelnummer veld  en zetten dat op “onzichtbaar” maar moet er niet aan denken als dat ooit door een fout bij Mijnwebwinkel of een medewerker “per ongeluk” op zichtbaar wordt gezet…

mijnwebwinkel maakt zich om dit soort zaken niet druk…  zooooo vaaaak gevraagd….

Reputatie 2
Badge +3

Ja stom he! 😓

Het is echt niet veel werk om te doen…

<div>

<data-form-field="textarea" id="winkelier-opmerkingen" visible=no></textarea>

</div>

Dus ehh, effe toevoegen mensen 😂😜

Badge

nou… het moet ook niet op de pakbon terecht komen of op de factuur, en alleen in de back-office , maar ook op de voorraad inventarisatie lijsten…  dus ik kan snappen dat het wat complexer is dan 1 regel, maar erg moeilijk kan het ook niet zijn…      feitelijk kopie van het huidige artikelnummer veld maar dan NOOOOOOOIT aan te zetten ter openbare publicatie…. door niemand niet..

Reputatie 5
Badge +8

is er iets van te vinden op de feedback pagina? dan kan ik er op stemmen, kijken of we hem hoger kunnen krijgen.

Badge

Nou… mijn verzoek is al van voor dat de feedback pagina er was.. 

eerlijk gezegd ben ik het kwijt of deze er op terecht is gekomen…

en via het zoekveld vind ik het niet 1,2,3, terug…

in het verleden werd nogal eens eea “samengevoegd” 

Badge

Net een nieuw topic aangemaakt op die pagina..

https://feedback.mijnwebwinkel.nl/1118

Reputatie 5
Badge +7

Wij doen dit bij interne opmerkingen bij ieder artikel  waar wat bij te melden is op tabblad extra velden. Helaas krijg je die opmerkingen niet te zien bij het exporteren van je voorraadlijst.

Badge

@Humiez dank voor je input, workarounds zijn er inderdaad wel, maar deze info wil ik graag zien in het 1e scherm..

zoals hier onder…. 
wij “misbruiken” nu de artikel nummer regel, dat werkt op zich prima maar dat is EN iets te beperkt EN maakt dat we geen artikelnummers kunnen gebruiken voor/door gebr. klanten

Deze order is een kleine, bij ons komt een veelvoud aan artikelen per order erg vaak voor…

bij minimale voorraden gebruik EN dagelijkse aanvulling van leveranciers en meer dan 6000 verschillende artikelen zijn wij die info gewoon per order direct nodig 

ik wil daar graag zien, hoofd leverancier & alternatieve leverancier, inkoopprijs per leverancier (van dat artikel) artikelnummer bij die leverancier en bv minimale bestel hoeveelheid… 

als wij dat hebben zoals we het nu gebruiken, kan ik met 2 schermen naast elkaar, zo bij bestellen vanuit 1 eigenshop overzicht…  

klik je dat pas open per artikel krijgen we allemaal extra. velden, waarbij je moet scrollen omdat het niet of amper op 1 scherm past, etc. Etc… PER artikel… moet je na het inzien, annuleren en kom je in een artikelen scherm ipv het order scherm.. van die order…

dat is toch mega omslachtig…..

DAN is gebruik van het artikelnummer veld handiger workarround, maar zoals gezegd..

net “te kort” soms en kunnen we geen openbare artikelnummers gebruiken, die dus dan weer in de titelbalk moeten om zoeken op onderdeelnummer goed en efficient te kunnen faciliteren..

Reputatie 5
Badge +7

Ik snap hem helemaal. Ben er nu wel achter dat hoe jij het doet veel fijner is voor ons. Dus toch bedankt voor de tip en nu maar hopen dat er genoeg mensen de feedback aanklikken zodat deze mogelijkheid er misschien in de toekomst wel gaat komen.

Reageer