Beantwoord

Oops, something went wrong!

• 19 November 2021
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

Ik krijg op dit moment bij een aantal pagina’s in de back end de melding “Oops, something went wrong on our side”. De helpdesk is na 17:00 niet meer te bereiken. Ik wilde graag via “Modules” mijn nieuwsbrief mogelijkheid aanzetten en deze onder “Vormgeving” plaatsen op de website. En zo had ik nog een aantal dingen op m’n lijst staan om vanavond na werk voor te zitten. Iemand enig idee of dit snel verholpen wordt?

Cookies/cache heb ik al verwijderd en veranderd niets. Ik heb dit tevens op twee verschillende laptops en in verschillende browsers + op mijn telefoon geprobeerd.

icon

Beste antwoord door Arjan 23 November 2021, 15:49

Bekijk origineel

8 reacties

Badge

Ik kan nog steeds niets doen op geen enkele computer en MijnWebwinkel is niet te bereiken..

Reputatie 5
Badge +6

Heeft wellicht mede te maken met onderstaand probleem:

Volgens mij kunnen iig een deel van de webwinkels geen aanpassingen doen aan de template-instellingen of je krijgt genoemde foutmelding te zien. Als het hiermee te maken heeft is MWW op de hoogte en men hoopt na het weekend een oplossing door te voeren.

Badge

Hoi H.

Bedankt voor je reactie! Wel erg jammer dat je voor een maandelijks betaalde dienst, doordeweeks na 17:00 en het gehele weekend niemand kan bereiken voor (technische) hulp als er iets mis is. Ik heb het hele weekend (dat ik de tijd had) er nu niets aan kunnen doen. Ik check net ook nog even en het probleem is helaas nog steeds niet verholpen. Nu maar hopen dat ze het snel op lossen. Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel succes de komende dagen met je webshop, op naar veel Black Friday sales! :-D

Reputatie 3
Badge +5

Hallo @armando88,

Ik zie inderdaad in jouw winkel ook de oeps-melding bij de pagina Vormgeving/Indeling. Ik maak hier een ticket voor aan en ik zal even per mail contact met je opnemen als we een oplossing hebben gevonden.

Badge

Super, dankjewel Arjan! :-)

Badge

Hallo @armando88,

Ik zie inderdaad in jouw winkel ook de oeps-melding bij de pagina Vormgeving/Indeling. Ik maak hier een ticket voor aan en ik zal even per mail contact met je opnemen als we een oplossing hebben gevonden.

Hi Arjan! Klopt het dat het nog steeds niet verholpen is?

Reputatie 3
Badge +5

Hoi @armando88,

Helaas heb ik nog geen nieuws voor je op dit moment. We zullen je via de mail op de hoogte houden van dit issue.

Badge

Hoi @armando88,

Helaas heb ik nog geen nieuws voor je op dit moment. We zullen je via de mail op de hoogte houden van dit issue.

Goedemorgen Arjan,

Mag ik aangeven dat ik dit wel heel erg slecht vindt voor een betaald pakket? Dit duurt inmiddels al een week (en wellicht al langer, maar is het mij niet opgevallen omdat ik deze functies op dat moment niet nodig had) en dan ook nog eens in de “Black Friday” periode. Als je heel heel eerlijk bent en je verplaatst in de klant, dan begrijp ook jij wel dat dit eigenlijk echt niet kan en heel erg frustrerend is. Sowieso dat het zolang duurt is al rot, helemaal tijdens een Black Friday periode en daarnaast is het ook nog eens een betaalde dienst.

Ik hoop echt dat dit deze ochtend nog opgelost kan worden, zodat ook ik voor Black Friday nog bepaalde zaken kan aanpassen.

Bedankt! :-)

Reageer