Beantwoord

onze merken

• 3 March 2021
  • 8 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

dit is een voorbeeld, wij willen “onze merken” mooi aantonen. iemand tips hoe je dit op je website doet? het zal ons heel erg helpen. 

team tinytoo

icon

Beste antwoord door Nanaas 3 March 2021, 13:55

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Nanaas Heb jij hier misschien ideeën voor? :writing_hand:

Reputatie 6
Badge +8

@Ebbe en @Tinytoo zeker!

Je kunt hiervoor zelf afbeeldingen ontwerpen die je plaatst als losse plaatjes met een link erachter. Bijvoorbeeld met een link naar een pagina waar je alle producten van een bepaald merk hebt geplaatst. 

Voorbeeld op mijn eigen webshop: https://www.nanaas.nl/c-5262199/merken/

Mocht ik je hierbij van dienst kunnen zijn mag je me altijd mailen op info@ontwerpstudionanaa.nl, ik ontwerp ze ook graag voor je. :blush:

Reputatie 1
Badge +1

@Nanaas bedankt voor het reageren, heb jij bepaalde stappen die ik kan volgen? want ik weet nu nog niet precies waar ik precies moet beginnen. 

Reputatie 6
Badge +8

@Nanaas bedankt voor het reageren, heb jij bepaalde stappen die ik kan volgen? want ik weet nu nog niet precies waar ik precies moet beginnen. 

Ik heb een aparte hoofdpagina aangemaakt die ‘Merken’ heet. Hier plaats ik de afbeeldingen van de verschillende merken op, als een soort buttons die navigeren naar een subpagina. Dat zijn bijvoorbeeld ook de afbeeldingen die jij toonde in het voorbeeld.

De subpagina's met de merknaam maak ik onder de hoofdpagina aan, bijvoorbeeld ‘Sweet Petite Jolie'. Mijn afbeelding op de hoofdpagina ‘Merken’ laat ik dan linken naar een van de subpagina's. Op zo'n subpagina staat bij mij een uitleg over het merk, en artikelen van het desbetreffende merk.

Kun je hier iets mee?

Reputatie 1
Badge +1

@Nanaas ik denk het wel, bedankt

Reputatie 1
Badge +1

@Nanaas heb jij een bepaalde app waar jij ze ontwerpt?

Reputatie 6
Badge +8

@Nanaas heb jij een bepaalde app waar jij ze ontwerpt?

Ik ontwerp ze zelf in Photoshop. :wink:

Reputatie 4
Badge +6

Photoshop is uiteraard perfect en volgens mij kan @Nanaas  je hier perfect meehelpen voor mooie images. Wil je het zelf proberen dan is PowerPoint een eenvoudige maar leuke tool waarmee je images kunt maken en met het iamge copy/paste programma van Windows of Mac kun je een start maken.

Reageer