Beantwoord

One-product-shop en weergavebalk?

• 7 april 2020
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Hi, Ik heb al eerder webwinkel gemaakt in MWW maar ik ben nu ivm Corona voor een sociale werkvoorziening heel snel een webshop aan het maken. Ik heb 2 vragen:

• Heeft iemand een voorbeeld van een webwinkel waar 1 product in wordt verkocht? 
  • Zie hieronder in de rode cirkel, op de pagina waar ik producten/artikelen plaats komt er een extra balk waar gewisseld kan worden tussen lijstweergave en rasterweergave. Dit heb ik niet in mijn eigen webwinkel. Komt dit omdat ik de gratis versie gebruik of gebruik ik de verkeerde template? Ik wil graag alleen lijstweergave.
  •  

icon

Beste antwoord door Ebbe 7 april 2020, 11:41

Hi @Jennyliz,

Goed dat je jouw vragen hier stelt. Ik weet zo geen shop die 1 product aanbiedt, hopelijk dat hij/zij zich hier nog meldt. Ik heb wel een antwoord op je andere vraag. 
Ik verwacht dat je in eerste instantie de artikelweergave ‘laat de bezoeker kiezen tussen foto- of lijstweergave’ aan had staan. Later heb je de weergave ‘foto en uitgebreide tekst’ geselecteerd, maar is het vinkje niet aangevinkt die ervoor zorgt dat de huidige pagina's worden gewijzigd. Ik heb die nu voor je aangezet, kun je eens kijken of de weergave nu wel goed is? 

Groet,
Ebbe

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Jennyliz,

Goed dat je jouw vragen hier stelt. Ik weet zo geen shop die 1 product aanbiedt, hopelijk dat hij/zij zich hier nog meldt. Ik heb wel een antwoord op je andere vraag. 
Ik verwacht dat je in eerste instantie de artikelweergave ‘laat de bezoeker kiezen tussen foto- of lijstweergave’ aan had staan. Later heb je de weergave ‘foto en uitgebreide tekst’ geselecteerd, maar is het vinkje niet aangevinkt die ervoor zorgt dat de huidige pagina's worden gewijzigd. Ik heb die nu voor je aangezet, kun je eens kijken of de weergave nu wel goed is? 

Groet,
Ebbe

Dank je wel! Weergave nu helemaal goed. En vinkje gevonden voor de volgende keer.

Reputatie 3
Badge +2

Over deze balk heb ik ook een vraag. De twee keuzes zijn niet allebij zichtbaar. Is daar nog iets aan te passen zodat de geselecteerde optie duidelijk is en de andere optie wat vager?

Reputatie 7
Badge +4

@Michel vG Je kunt de kleur van het icoontje die niet actief is wijzigen. Dit is de 'ondersteunende kleur’. Deze vind je via ‘vormgeving/template instellingen/indeling’. Let wel op, deze kleur kan namelijk invloed hebben op andere plekken in je shop. 

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt voor de reactie, nu is het weer een stukje duidelijker voor de gebruikers.

Reageer