Vraag

Nieuwsbrief wordt niet verstuurd

Reputatie 5
Badge +7

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de nieuwsbrief versturen?
Staat sinds vanmiddag 15.31uur ingepland maar verstuurt hem niet.
net nogmaals geprobeerd met een nieuwe nieuwsbrief maar helaas ook deze wordt niet verstuurd.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Nog even als opmerking erbij ik heb het vandaag weer geprobeerd maar doet het nog steeds niet maar als ik hem naar iemand individueel stuur doet hij het wel.
Zag in een andere topic ook al voorbij komen dat iemand hier last van had.

Hier precies hetzelfde probleem. Afgelopen donderdag al last van, en nu weer sinds gisteren.
Erg vervelend dat wanneer er in het weekend een storing is je ook gewoonweg niet meer geholpen wordt.  We hadden nieuwsbrieven ingepland staan voor onze klanten met een speciale actiecode, helaas kan dit nu allemaal niet door gaan.  Nu is het een storing in verzenden van nieuwsbrieven, maar de volgende keer is het een storing van nog groter formaat. Zorgwekkend dat dit gewoon een weekend lang kan duren.

Hier ook hetzelfde probleem, erg vervelend. Ik plan altijd precies het moment van de nieuwsbrief omdat we weten dat dat het beste moment is. En nu is dat weer voorbij. 

Balen!

Voor iedereen die problemen heeft met de nieuwsbrief-functie. 
Even de klacht duidelijk verwoorden en mailen naar : support@myonlinestore.com en info@mijnwebwinkel.nl 

Reputatie 5
Badge +7

Gedaan

Reputatie 7
Badge +16

Het ticket is eerder deze ochtend door support aangemaakt. Ik breng jullie op de hoogte zodra het is opgelost.

Reputatie 2
Badge

Wij hebben het inmiddels geprobeerd en konden onze nieuwsbrief verzenden. 

Reputatie 5
Badge +7

Probleem is opgelost.
Nu alleen mijn vraag voorheen kon je met zo'n vragen op twitter terecht en werd het ook in het weekend meen ik opgelost.

Ik vind het heel jammer dat we jullie nu in het weekend niet meer kunnen bereiken.
Voor mij was het geen mega ramp. Natuurlijk stuur ik graag in het weekend mijn nieuwsbrief daar wij het idee hebben dat hij dan het meeste effect heeft.
Maar heb je een nieuwsbrief die wel gekoppeld is aan bijvoorbeeld nu het EK dan kun je niet twee dagen later met zo'n nieuwsbrief aankomen.
Dus mijn vraag hoe kunnen wij in het weekend in contact komen met mijnwebwinkel en worden dan zo'n problemen wel opgelost?

Reputatie 7
Badge +16

Hi Miranda,

In het weekend worden allee de problemen opgelost die het hele platform raken en dusdanig vervelend is dat het je letterlijk geld kost. Hierbij moet je denken aan een kapotte checkout  of je shop die niet bereikbaar is. Nieuwsbrieven kan hier zeker onder vallen, alleen was er nu de pech dat dat er uiteindelijk maar zo'n 40 nieuwsbrieven in de wachtrij stonden. Hierdoor zijn de alarmbellen niet afgegaan en is het dus niet in het weekend opgepakt. Er is 24/7 monitoring die bij grote problemen afgaan, of eigenlijk al eerder. Als het mis dreigt te gaan gaan de alarmbellen al af. Het verantwoordelijke team komt dan meteen in actie. Buiten kantooruren kun je status.myonlinestore.com raadplegen voor updates. 

In het weekend is het supportteam niet te bereiken. Je kunt ze via mail of Facebook een bericht sturen, dit wordt dan maandag opgepakt. Nogmaals, dit geldt niet als het platform of een deel van het platform offline is. 

Groet,
Ebbe 

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Ebbe,

Duidelijk, bedankt.

Reageer