Nieuwsbrief word niet verstuurd.

• 16 February 2021
  • 6 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Beste allemaal,

Mijn nieuwsbrief staat al vanaf vanmiddag 12.00 uur ingepland en wordt niet verstuurd.

Ik heb hier al contact over gehad met mww. Ze ook gevraagd waarom het niet wordt vermeld op de status pagina van storingen. Dit was het antwoord.

Goedemiddag,

Je bent de eerste melder en tot nu toe in totaal 2 meldingen gekregen. Een melding op de statuspagina is hierdoor ons inziens nog niet nodig. 

Daarna (na 3 uur) nog een keer contact gehad om te vragen of het wel prioriteit heeft? Het antwoord was:

Hoi Linda,

Wanneer er een bug ontstaat zal altijd de prioriteit worden bepaald, dit is afhankelijk van meerdere factoren. Het versturen van de nieuwsbrief heeft geen invloed op het primair proces waardoor de bug zal worden ingepland door onze ontwikkelaars. Hoeveel tijd er nodig is voor het oplossen van het probleem kan ik op dit moment nog niet aangeven. 

Mijn vraag, ben ik (samen met nog een klant) de enige die hier last van heeft? Of zijn er meer klanten die ook hun nieuwsbrief niet kunnen versturen?

Hoor het graag.

6 reacties

Reputatie 2
Badge

Bij ons hetzelfde probleem. Stond voor vanavond ingepland, maar werd niet verzonden, paar keer geprobeerd, niet gelukt. Vanavond een mail gestuurd naar mww. Hopelijk horen we morgen meer en wordt het gauw opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Dit probleem is als het goed is verholpen. Lukt het jullie weer om nieuwsbrieven te versturen?

Mijn nieuwsbrief staat ingepland, maar wordt niet verstuurd. Kunnen jullie hier even naar kijken? Alvast bedankt. Groeten, Dicky

Reputatie 3
Badge

Beste Ebbe,

Het lukt mij vandaag niet om een nieuwsbrief f te versturen. Hij staat al meer dan een uur ingepland maar er gebeurd niets, wat is er aan de hand?

Reputatie 3
Badge +5

Goedemiddag,

Er speelde gister en vanmorgen een probleem waardoor de nieuwsbrieven in een wachtrij bleven hangen. Het onderliggende probleem lijkt nu getackled dus de mail wordt weer verstuurd.
Het kan zijn dat dit nog wel iets trager verloopt dan je gewend bent, maar de ingeplande nieuwsbrieven worden alsnog gewoon verstuurd. 

Reputatie 3
Badge

Hartelijk bedankt!!

Reageer