Vraag

Nieuwsbrief

• 28 September 2021
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Goedenavond, is er momenteel een storing gaande? Ik ben bezig met het schrijven van een nieuwsbrief. Tussendoor opslaand. Na de laatste keer opslaan liep de pagina vast. En is tot nu toe niet meer te bereiken. Foutcode RESULT_CODE_HUNG

3 reacties

Zojuist nog even een nieuwe poging gedaan. Pagina is weer bereikbaar maar geplaatste informatie in de nieuwsbrief helaas verdwenen. Jammer. Gebeurd iets te vaak. 
Fijne avond verder.

Aanvulling: bij het verder werken aan de nieuwsbrief en het opslaan hiervan, liep de pagina helaas weer vast. Graag jullie advies?

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

De foutcode RESULT_CODE_HUNG is een error van de browser / verbinding zelf. Dit is geen melding die vanuit komt. Meestal wordt dit veroorzaakt door een (tijdelijk) dip in de verbinding. De pagina opnieuw laden, je internet controleren of je cache en cookies legen kunnen je hierbij helpen. Meer informatie hierover kun je hier lezen → https://www.alfintechcomputer.com/fastest-way-to-fix-result_code_hung-on-your-google-chrome/

Het is in het Engels. Mocht je iets niet begrijpen of nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden.

Groet,
Ebbe

Hallo Ebbe,

Dank voor je reactie. Al deze stappen al geprobeerd, wetende dat dat niet de oplossing zou brengen. ;-)  Probleem blijft. Contact gehad via de chat met mijn webwinkel. Nieuwsbrief blijft “hangen”. Probleem blijft bestaan. Geen problemen met andere sites. Helaas gebeurt dit vaker bij Mijn Webwinkel. De verbinding is altijd al traag maar dat heb ik maar geaccepteerd. Zou mogelijk kunnen komen door onze afbeeldingen die we, omdat we deze kunnen slepen hierin, kopiëren en pakken. Advies is eerst de afbeeldingen te uploaden naar het afbeeldingen bestand en van daaruit te plaatsen. Dit kost allemaal veel tijd, ook gezien de trage server. Dit moet makkelijker kunnen.
Jammer. Tijd voor vernieuwen elders denk ik zo.
Een fijne dag gewenst.

Reageer