Beantwoord

Nieuwe zoekfunctie

• 12 november 2020
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste team, 

De nieuwe zoekfunctie ziet er allereerst naar mijn mening erg goed uit!

Alleen valt het mij op dat het woord "zoeken” blijft staan nadat er op wordt geklikt, en de zoekterm van de gebruiker hiermee niet wordt gevonden doordat de uiteindelijke zoekterm dan wordt : "zoeken+zoekterm”.

Kan dit worden uitgezet zodat alleen de zoekterm wordt gebruikt?

Hoor het graag, vast bedankt.

Groetjes Bram

icon

Beste antwoord door powerfulproducts.nl 13 november 2020, 06:54

Ik kan nou niet zeggen dat hij nu bij ons er mooier uit springt. Maar dat is mijn mening.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Volgens mij blijft die alleen de eerste keer in beeld. Als hem selecteert en overschrijft is het oke en daarna blijft hij weg (binnen dezelfde sessie toch).

Reputatie 1
Badge +1

Maar eens, het is mooier als deze default automatisch verdwijnt zodra je op het zoekveld klikt:-)

Reputatie 1
Badge

Hi Howard, ik zie dat dit inderdaad bij het eerste gebruik van de sessie zo is. Hierna blijft de zoekterm gewoon staan. 

Het valt ook wel mee maar aangezien het een nieuwe functie is wou ik het toch eventjes aangeven, zou mooi zijn als die automatisch verdwijnt :)

Mee eens Bram! Het ziet er goed uit, ik had dit ook al ondervonden dat het woord zoeken niet automatisch verdwijnt. Persoonlijk zou ik het ook beter vinden als hij automatisch verdwijnt.

Reputatie 3
Badge +2

Inderdaad, zou fijn zijn als deze tekst verdwijnt zodra de klant hierop klikt.

Reputatie 7
Badge +4

Thanks voor de feedback! Ik zorg ervoor dat dit bij het productteam terecht komt. 

Reputatie 5
Badge +2

Ik kan nou niet zeggen dat hij nu bij ons er mooier uit springt. Maar dat is mijn mening.

Reputatie 1
Badge

Ik zie dat de zoekfunctie is gewijzigd en het woord zoeken nu automatisch verdwijnt. Bedankt voor de snelle fix!

Reageer