Vraag

Nieuwe optie koopknop artikeloverzicht

Reputatie 2
Badge +2

Goedemiddag,

Op zich ben ik heel content dat er nu direct een koopknop getoond kan worden ik het artikeloverzicht. Maar waarom is dit niet mogelijk voor meer overzicht opties? Ik vind het in mijn winkel echt niet mooi zo'n kleine foto en lap tekst in het overzicht maar wil wel graag die koopknop direct in het overzicht erbij…. Hopelijk wordt dit nog uitgerold voor grote foto weinig tekst…..

Met vriendelijke groet,

Annette de Jonge, www.2loveit.nl

23 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Bedoel je dit? 

Reputatie 2
Badge +2

Ja, alleen staat bij mij dan een groot deel van me product omschrijving erbij als ik de optie met koopknop erbij aan vink. Dat vind ik jammer. Ik zou me lay-out willen zoals het nu is in mijn shop en dan de knoopknop erbij. Geen overtollige tekst in het artikeloverzicht.

Nu heb ik het zo:

Met koopknop erbij zou het zo worden:

Gr. Annette

@2LoveIt Als je de weergave foto-titel-prijs aanvinkt komt de koopknop ineens tevoorschijn en kun je deze ook aanvinken. 

Reputatie 7
Badge +11

Dit is ook wel ideaal om dit in een blog te plakken. met een link er in. Wij zijn er blij mee 

Reputatie 7
Badge +16

@2LoveIt Er is een nieuwe optie. Die schakel je in zoals @CountryatHome aangeeft. Met die weergave wordt de omschrijving niet getoond. Hiervoor moet je een nieuwe Artikel weergave selecteren via 'vormgeving/artikel instellingen'. Vergeet het vinkje om de wijziging bij alle pagina's door te voeren niet aan te vinken.

Reputatie 2
Badge +2

@Ebbe ik heb het gezien, alleen heb ik grote foto weergave aanstaan en daar kan het niet bij. En bij de kleine foto weergave valt een stuk van de foto/het artikel weg ;-(

Reputatie 2
Badge +2

@2LoveIt Als je de weergave foto-titel-prijs aanvinkt komt de koopknop ineens tevoorschijn en kun je deze ook aanvinken. 

Bedankt voor je tip, helaas voor mij niet de juiste oplossing.

Reputatie 2
Badge +3

Dit is ook wel ideaal om dit in een blog te plakken. met een link er in. Wij zijn er blij mee 

Mij lijkt het ook een mooie toevoeging. Maar ook ik heb grote fotoweergave aanstaan en krijg dus ook deze optie niet. Komt de koopknop ook nog voor grote weergave @Ebbe?

Reputatie 2
Badge +2

@Ebbe kun je laten weten of we bij de grote foto weergave binnenkort ook een koopknop mogen verwachten?

Met vriendelijke groet,

Annette de Jonge, 2 Love It

Reputatie 7
Badge +9

@Ebbe kun je laten weten of we bij de grote foto weergave binnenkort ook een koopknop mogen verwachten?

Met vriendelijke groet,

Ben ik ook wel benieuwd naar! Die gebruik ik ook. :wink:

Reputatie 7
Badge +16

Met vriendelijke groet,

Voorlopig is deze alleen nog toegevoegd bij de optie ‘foto, titel en prijs’. De feedback hierover houden we natuurlijk in de gaten. Wat je kunt doen is hier ook een suggestie inschieten via feedback.mijnwebwinkel.nl. Ik breng het ook onder de aandacht. 

Reputatie 7
Badge +8

Goed dat Ebbe dat vinkje even opmerkt, nu werkt het bij ons ook 😁

Reputatie 2
Badge +3

@Ebbe  Heel graag onder de aandacht brengen bij het productieteam. Is toch jammer als bepaalde nieuwe functies alleen bij kleine foto weergave toepasbaar zijn. Ik vind de grote weergave veel overzichtelijker op mijn webshop.

Reputatie 2
Badge +2

@ebbe bedankt voor de tip. Ik heb zojuist een ticket aangemaakt onder nummer 705. Misschien kunnen andere die dit ook willen daar hun reactie geven. ;-) 

Groetjes, Annette

Reputatie 7
Badge +8

Link naar ticket 705

Bij deze gedaan ondanks dat ik zelf kleine fotos gebruik maar ik snap wel dat je dat dan overal wilt.

Reputatie 2
Badge +2

Link naar ticket 705

Bij deze gedaan ondanks dat ik zelf kleine fotos gebruik maar ik snap wel dat je dat dan overal wilt.

Bedankt! ;-) 

Reputatie 3
Badge +4

Op mijn homepage staan ook de laatst geplaatste artikelen. Deze zou ik ook graag voorzien van de koopknop. Dus foto, titel, prijs, koopknop. Maar die mogelijkheid zie ik niet? Klopt dat ook kijk ik niet goed?

Reputatie 2
Badge +2

Op mijn homepage staan ook de laatst geplaatste artikelen. Deze zou ik ook graag voorzien van de koopknop. Dus foto, titel, prijs, koopknop. Maar die mogelijkheid zie ik niet? Klopt dat ook kijk ik niet goed?

O, dat zou ook een fijne zijn inderdaad ;-)

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Ebbe,

Ik heb nu ook gekozen voor foto titel prijs, maar bij mij blijft de omschrijving erbij staan.
En ja ik heb op opslaan gedrukt. Zelfs pc opnieuw opgestart maar niks helpt. (sorry voor de brede foto ik moet nog uitzoeken hoe ik van 1 scherm een screenshot kan maken (of dit kan)).

Reputatie 7
Badge +11

Je moet deze dan nog even aan zetten als je op alle pagina's dat wil aanpassen. Dit staat er boven. 

Reputatie 5
Badge +7

Dank je wel dat was het probleem :D

Reputatie 7
Badge +16

Wij hebben hier een suggestie voor ingediend. Jullie kunnen dit ook doen via feedback.mijnwebwinkel.nl. 

Reputatie 2
Badge +3

Voor iedereen met grote foto weergave en ook graag daar de knoop knop willen :grin: : https://feedback.mijnwebwinkel.nl/705

Reageer