Vraag

Nieuwe melding

• 22 November 2022
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, even een vraag. Er staat een nieuwe melding na het aanpassen van een artikel, wat is de functie hiervan? Deze tekst blijft best wel een tijdje staan, moeten we wachten tot deze melding weg is voordat we de pagina sluiten? 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Het viel mij ook al op, Wel een leuke toevoeging, kun je zien welke je het laatste heb gewijzigd

Reputatie 7
Badge +16

Goede vraag! De voorraad van alle varianten wordt opgeslagen in de database. Dat duurt even voordat dit klaar is. De voorraad wordt asynchroon opgeslagen in de database. Dit houdt in dat je niet hoeft te wachten voordat de melding weg is (deze gaat ook pas weg na bijvoorbeeld een refresh). Je kunt de pagina meteen sluiten, aan onze kant wordt de voorraad dan weggeschreven.  

Goede vraag! De voorraad van alle varianten wordt opgeslagen in de database. Dat duurt even voordat dit klaar is. De voorraad wordt asynchroon opgeslagen in de database. Dit houdt in dat je niet hoeft te wachten voordat de melding weg is (deze gaat ook pas weg na bijvoorbeeld een refresh). Je kunt de pagina meteen sluiten, aan onze kant wordt de voorraad dan weggeschreven.  

Dankjewel @Ebbe wat is de functie van de melding en waarom is deze er nu ineens? Weet je dat toevallig?

Weet niet of ik dit nu zo fijn vindt @Ebbe die melding. Ben nu constant pagina’s aan het verversen tijden ‘bulk-acties’ om te zien of de wijzigingen goed zijn doorgevoerd. 

Reputatie 7
Badge +8

Weet niet of ik dit nu zo fijn vindt @Ebbe die melding. Ben nu constant pagina’s aan het verversen tijden ‘bulk-acties’ om te zien of de wijzigingen goed zijn doorgevoerd. 

Ik heb er gewoon voorbij geklikt en geen problemen mee gehad. 

Weet niet of ik dit nu zo fijn vindt @Ebbe die melding. Ben nu constant pagina’s aan het verversen tijden ‘bulk-acties’ om te zien of de wijzigingen goed zijn doorgevoerd. 

Ik heb er gewoon voorbij geklikt en geen problemen mee gehad. 

Hoe bedoel je precies voorbij geklikt? 😊 Ik had net een hele serie artikelen op verborgen gezet en sommige op tonen.. ik zag niets gebeuren, naast die melding. Duurde heel lang of steeds de pagina verversen en dan zag je de artikelen pas echt op verborgen staan of andersom. 

Reageer