Ik zag de nieuwe kleuren in het dashboard, ziet er leuk uit maar dat is ook alles. Het is een kleinigheidje maar zou premium bij de kassa app dan ook niet groen moeten zijn?
Ik zag de nieuwe kleuren in het dashboard, ziet er leuk uit maar dat is ook alles. Het is een kleinigheidje maar zou premium bij de kassa app dan ook niet groen moeten zijn?
Het zijn inderdaad alleen kleurtjes, het doet verder niks. Voor het developmentteam is het wel erg handig. Het is namelijk onderdeel van iets groters. Waar voorheen de hele code met elkaar verbonden was (en een groot deel van het platform is dat nog, work in progress), wordt alles nu modulair opgebouwd. Hiermee kan er gericht aanpassingen worden doorgevoerd. Dat terzijde.
Om antwoord op jouw vraag te geven, nee. Deze is bewust grijs. Als je op onze pagina kijkt waar de soort abonnementen op staan zie je de gebruikte kleuren. Groen is voor een PRO abonnement en grijs is voor PREMIUM. De Kassa app is alleen beschikbaar voor het PREMIUM abonnement, dus heeft deze de kleur grijs gekregen.
Groet,
Ebbe
Dank voor je uitleg Ebbe. In het bericht geen woord over grijs:
Sinds vandaag hebben we een nieuwe kleur aan onze huisstijl toegevoegd; blauw! In onze huisstijl vond je onder andere al 💚groen, ❤️rood, 💛geel en nu hebben we daar 💙blauw in mogen verwelkomen. De eerste plek waar we hem actief in gaan zetten is in de labels voor nieuwe functies. Kijk maar eens in het menu!
dus vandaar mijn opmerking. Dat de kleur gekoppeld was aan het soort pakket was mij niet opgevallen.
met vriendelijke groet,
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.