Hallo,
Ik kon het antwoord op deze vraag niet zo snel vinden.
Is er een mogelijkheid om met 1 druk op de knop of op een andere snelle en eenvoudige manier een nieuwe keuzelijst i één keer te koppelen aan álle artikelen?
Nieuwe keuzelijst koppelen
Die optie is er helaas niet. Je kunt wel één nieuwe keuzelijst handmatig aan alle artikelen toevoegen, je hoeft niet meerdere keuzelijsten te maken. Maar helaas niet met één druk op de knop voor zover ik weet.
Dat is erg jammer! Het gaat om 1 keuzelijst. Dat wil zeggen dat ik voor ruim 300 artikelen 1 voor 1 handmatig die keuzelijst toe moet gaan voegen….
Je begrijpt wel dat ik mijn tijd liever aan andere dingen besteed ;)
Dat is erg jammer! Het gaat om 1 keuzelijst. Dat wil zeggen dat ik voor ruim 300 artikelen 1 voor 1 handmatig die keuzelijst toe moet gaan voegen….
Herkenbaar ik moest recent ook voor honderden items een bestaand veld op verplicht zetten… wat een klus. Maar goed, daarna bespaar ik elke week weer minstens een paar uur met het extra werk wat niet langer bestaat sinds dat veld op verplicht staat. (automatisering zoals je al aangaf hier zou natuurlijk top zijn!)
Klopt helemaal!
Misschien staat de wens hier al tussen, of kun je ‘m er zelf tussen plaatsen: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.