Vraag

navigatieknop

• 26 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Beste allemaal,

Mijn vraag bestaat uit twee onderdelen:

1. Bij de template vormgeving kan ik enkel mijn navigatiebalk “slepen” naar een drietal vast posities. (links of rechts op de pagina). Echter zie ik bij diverse andere websites dat zij de navigatiebalk gecentreerd hebben. Hoe komt dit?

1. Mijn navigatiebalk kent enkele pagina’s. Wat ik niet mooi vind is dat (ongeacht) welke pagina ik open via deze navigatiebalk de naam van de pagina blijft standaard zichtbaar bovenaan de pagina. Hoe kan ik dit uizetten?

Hoor het graag,

Dennis

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi Dennis,

Goed dat je je vragen stelt. Ik zie dat je gebruik maakt van het GROW pakket. Beide punten die je aanhaalt zijn niet aan te passen in het GROW pakket. Dit is mogelijk vanaf het PRO pakket. 

Groet,
Ebbe

Hi Ebbe,

Helder verhaal, daar was ik al een beetje bang voor. 

Met betrekking tot punt 1, volkomen begrijpelijk. Echter vind ik het ergens onduidelijk (design bij pakket Grow t.o.v. Pro). Punt twee (het weglaten van de dubbele benoeming van de pagina is ergens een enorm kleinigheidje. Is hier niets aan te doen, zonder een upgrade?

vg

Reputatie 1
Badge +2

Helaas is dit een vast gegeven in het GROW abonnement. De paginakop kan je wel verwijderen bij PRO en PREMIUM.

Reageer