Vraag

Navigatiebalk

• 28 October 2020
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

In mijn navigatiebalk staan twee naar beneden gerichte pijltjes, waarmee ik het menu kan uitvouwen. In het Dashboard zie ik echter een voorbeeld waar de verschillende pagina’s naast elkaar worden weergegeven. Hoe kan ik dit ook op mijn webpagina zl laten zien?

Vriendelijke groeten, Han

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Han,

Begrijp ik goed dat je in jouw shop het navigatiemenu in een linker kolom wilt hebben? In dat geval pas je dat vrij eenvoudig aan via vormgeving/template instellingen/indeling. Je geeft daar bij kolommen aan dat je een linker zijkolom wilt. Vervolgens kun je het element navigatiemenu naar de linker zijkolom slepen en plaatsen. Alleen nog opslaan en je bent klaar. Succes! 

Hi Ebbe,

Dank voor je reactie, maar dit bedoel ik niet. Ik heb een schermafdruk gemaakt van de pagina bij Instellingen. Ik bedoel dat ik graag wil dat mijn navigatiebalk eruit ziet zoals hieronder in het voorbeeld, de balk met groene en gele vlakken.

Reputatie 7
Badge +16

Ah check. Je moet dan de navigatiebalk van kleur wijzigen. Dit doe je via vormgeving/template instellingen/header. Onderaan bij headerbalk onderste balk kun je de kleuren van de balk aanpassen. Als je hier de groene kleur ingeeft die je bij het navigatiemenu gebruikt, dan krijg je die balk hetzelfde. Je hebt nog wel scheidingslijnen toegevoegd. Dus als je een pagina selecteert, zit er een stuk groen tussen zeg maar. Om dit op te lossen verwijder je bij vormgeving/indeling de scheidingslijnen. 

Groet,
Ebbe

Reageer