Vraag

Navigatie veranderd....

• 21 September 2020
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Hoi hoi, gisteren waren mijn pagina's mooi zichtbaar als knoppen onder de header, maar opeens is deze naar linksboven verplaatst en klapt deze uit. Zie nergens hoe ik dit kan veranderen.

Voor degene met de gouden oplossing staat er voor 2 personen koffie met gebak klaar in Schiedam!

bedankt voor jullie antwoord!

groet 
Ronald
https://kasteelteveel.myonline.store/

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Dat kun je veranderen in 

En dan staat je navigatie vast in de bovenste balk ipv in de balk links

Krijg het niet voor elkaar…. :-(

Reputatie 7
Badge +11

Heb je dan snelkoppelingen ipv je menu 

Reputatie 7
Badge +16

Nee, er zijn geen kolommen geselecteerd. Hierdoor kun je niks links of rechts plaatsen. Via vormgeving/indeling kun je kolommen selecteren (zie afbeelding hieronder). 

Ik ben er achter dat thuis achter de pc er wel alles goed uit ziet. op de zaak heb ik een kleinere monitor en ook op de telefoon zie ik die ‘vervloekte’ uitklappend menu

Ik ben eruit! ik neem genoegen met een navigatiebalk in het midden :-)

Reputatie 7
Badge +16

Ahh een kleiner scherm! Op een klein scherm wordt het navigatiemenu altijd anders getoond dan op een groter scherm. Je hebt nog een andere optie om het mobiele navigatiemenu in te stellen. Dat is via vormgeving/mobiel en responsive. Je zet het navigatiemenu dan helemaal bovenaan (alleen op klein scherm) en schuift het menu vanaf link over het beeldscherm. 

Ik kan ook voor je het nieuwe navigatiemenu aanzetten. Je hebt dan dezelfde opties, alleen de huisstijl wordt dan overgenomen. We zijn momenteel bezig met dit te testen. Mocht je hierin interesse hebben, laat het mij dan weten. 

Groet,
Ebbe

Reageer