Melding problemen met beveiligingscertificaat website

• 18 juni 2020
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Het is mij nu eindelijk gelukt om de FB-shop aan Instagram te koppelen. Alleen komt nu de melding "er zijn problemen met het beveiligingscertificaat voor deze website" in beeld. Bij het asnklikken van de knop onder de foto om naar mijn website te gaan 🙄

Weet niet of dit met elkaar te maken heeft. Maar dit heb ik eerder nooit gehad.

Hoe los ik dit nu weer op?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hm, ik weet niet waar die knop staat:thinking:  Kun je mij dat uitleggen, dan check ik het voor je. 

Reputatie 2
Badge +1

Hm, ik weet niet waar die knop staat:thinking:  Kun je mij dat uitleggen, dan check ik het voor je. 

Via Instagram…..zie plaatje hieronder….als je op de blauwe knop drukt zou je op mijn website bij dit artikel uit moeten komen. Ik krijg via mijn phone dan de melding dat er problemen zijn met het beveiligingscertificaat? Ligt dat aan de website of….?

Reputatie 7
Badge +4

Wat gek, ik heb hier geen problemen. Ik wordt vanuit Instagram netjes naar jouw shop geleid. Zowel via Wifi als 4g :thinking: Zou je het iemand anders kunnen laten proberen? Ik ben benieuwd wat zij te zien krijgen. 

Reputatie 2
Badge +1

Wat gek, ik heb hier geen problemen. Ik wordt vanuit Instagram netjes naar jouw shop geleid. Zowel via Wifi als 4g :thinking: Zou je het iemand anders kunnen laten proberen? Ik ben benieuwd wat zij te zien krijgen. 

Heeeel raaarrr, anderen kunnen blijkbaar ook gewoon doorlinken. Zou het dan aan mijn mobiel kunnen liggen? Ik dacht dat er iets mis zou zijn met de website, als dat niet zo is, dan laten we het maar zo. 

Reputatie 2
Badge +1

Daar ben ik weer...met hetzelfde probleem. Wordt nu een beetje vervelend.  Anderen kunnen nu ook niet meer op mijn site komen. Merk ook minder orders 🙄

Hoe lossen we dit op??

Saskia

MissQ Lingerie

Reputatie 7
Badge +4

We gaan het onderzoeken @MissQ. Ik heb hier op dit moment nog geen antwoord op. 

Reageer