Vraag

Meer mensen die problemen ondervinden bij het aanmaken van een kortingscode?

• 29 December 2022
  • 9 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Ik ben bezig met een kortingscode ta maken maar nu kan ik niet de artikelen selecteren die niet mee gaan met de kortingscode.
Ik kan maar een paar pagina's zien en dan niks meer.

9 reacties

Badge

Hi Miranda, hier verspringt mijn veld met artikelen/pagina’s waar de korting voor moet gaan gelden steeds naar beneden zodra je 1 vinkje hebt gezet. Jouw probleem is “voor nu” even opgelost als je een paar pagina’s sluit, zodat je verder naar beneden in je lijst kan scrollen. Dat was bij mij zojuist in ieder geval de oplossing. Blijft natuurlijk wel bloedirritant dat bij ieder vinkje je scherm een eind naar beneden lijkt te scrollen…. Succes!

Groeten, Klaartje

Reputatie 5
Badge +7

Helaas, ik heb een paar artikelen die niet mee kunnen in de aanbieding daar op die artikelen maar een hele kleine marge zit. Maar die kan ik dus niet uit selecteren met tot gevolg dat ik ze op onzichtbaar heb moeten zetten.

Reputatie 3
Badge +3

Helaas ondervind ik ook problemen. de lijst met te selecteren producten die ik wil uitsluiten is niet volledig. de 'lijst met pagina's ‘stopt halverwege waardoor ik niet bij producten kan die daar onder staan.

Reputatie 5
Badge +7

Helaas is deze bug nog niet verholpen. Wij zitten er ook op te wachten dus hopelijk krijgen ze hem snel opgelost.

Reputatie 3
Badge +3

@Ebbe hoi Ebbe is dit probleem bekend en is er zicht op een oplossing? Thanks!

Reputatie 7
Badge +16

Er is een tijdelijke '’oplossing'’. Als je de scrolt komt er een wit vak. Als je daarin blijft scrollen worden de pagina's na een aantal seconden uiteindelijk geladen. Ik verwacht dat de definitieve fix komende week live wordt gezet. De fix wordt nu geschreven en zal na het weekend getest en uitgerold worden. 

Reputatie 3
Badge +3

Super fijn Ebbe. helaas heb ik de tijdelijke oplossing ook geprobeerd. maar het bleef wit. wel zag ik selectie regels als ik willekeurig klikte maar er werd niets zichtbaar.  maar fijn dat de oplossing er aan komt!

Reputatie 7
Badge +16

@Humiez @Kaat @Paardeerlijk De bug is opgelost. Nogmaals, bedankt voor het melden! 

Reputatie 5
Badge +7

Zag de mail voorbij ko0men super, kunnen we een aanbieding eruit doen 😁

Reageer