Vraag

Malta zendingen

• 7 October 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
  • Super user
  • 263 reacties

@Ebbe

Ik heb nog steeds problemen met zendingen naar Malta.

Is toch echt een onderdeel van Europa - Zou dus ook in de landenlijst opgenomen moeten worden.

Ik krijg nu allemaal mailtjes binnen, moet dan een handmatige proforma factuur maken - opvolgen, handmatige zending en daarna handmatige factuur.

Is er al een oplossing in zicht?

Dit geldt overigens ook voor Monaco…. nog geen orders op binnen, maar zou hem graag willen toevoegen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Evv,

Malta kun je toch toevoegen via landenbeheer? Zelfde geldt voor Monaco. Zie jij ze er niet tussen staan?

Groet,
Ebbe

Reputatie 5
Badge +8

Hi Evv,

Malta kun je toch toevoegen via landenbeheer? Zelfde geldt voor Monaco. Zie jij ze er niet tussen staan?

Groet,
Ebbe

Ja, ik kan ze toevoegen. Maar beide landen hebben geen vast verzendtarief. Die hebben bovenop hun vast kosten per zending een extra toeslag voor het aantal kg,'s daar zit het probleem.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Evv,

Groet,
Ebbe

Ja, ik kan ze toevoegen. Maar beide landen hebben geen vast verzendtarief. Die hebben bovenop hun vast kosten per zending een extra toeslag voor het aantal kg,'s daar zit het probleem.

Kun je die dan niet verwerken in de tabel? Dus dat je zelf de standaardkosten per zending de toeslag per kg daar weer bovenop telt en die invult? 

Reageer