Beantwoord

Logo op desktop scherp, op mobiel niet

• 2 July 2020
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben zowat ten einde raad, heb inmiddels zoveel geprobeerd dat ik echt op zoek ben naar dé tip en oplossing. Ik heb een logo van 350 x 147, zonder verdere witruimte eromheen. Als ik deze upload wordt ie goed getoond op de desktop. Echter wordt ie op mobiel veel te groot (volledige breedte scherm) getoond en is ie niet scherp. Ik heb al gemaild met MWW, tip was om er witruimte omheen te plaatsen. Dit heb ik gedaan. Heb een wit vlak van 400 x 149 waarin ik het logo heb geplaatst. Wederom is dit prima op desktop. Op mobiel is de grootte van het logo nu opzich ook prima, alleen wordt het niet scherp getoond. Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Michel vG 29 July 2020, 15:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Na lang vogelen kwam ik erachter dat dat inderdaad hetgeen was wat nodig was om het scherp te krijgen :) 

Reputatie 7
Badge +8

Wij hebben het logo ook als 1100 pixels in de store gezet. Bij ons is hij dan mobiel ook prima.

Badge

Ik heb het logo in een wit kader 1100 bij 100 pixels groot gezet, mijn logo staat dus aan de zijkant van een wit veld. Hierdoor gebruikt het logo bestand als het ware de hele pagina.  Als je dan naar de mobiele versie switched wordt er niet ingezoomed waardoor het logo scherp blijft. Het enige nadeel is dan dat het logo een stuk kleiner is op de mobiele website maar het ziet er wel een stuk beter uit

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Georgette,

Ik ben eerlijk gezegd door mijn tips heen. Hopelijk dat anderen nog tips hebben.

Ik heb het onderwerp ‘wazige afbeeldingen’ als aandachtspunt meegegeven. Het zou mooi zijn dat je zonder veel moeite hoeft te doen een scherpe afbeelding kunt plaatsen. 

Groet,
Ebbe

Reageer