Ik krijg helaas mijn logo niet scherp, zeker op het Retina beeldscherm is het niet echt mooi. Doe ik iets verkeerd?
Hi
Ik vroeg mij af, of dit al aangepast is. Bestaat er geen mogelijkheid om SVG bestanden te kunnen uploaden.
Hier zijn geen aanpassingen in gedaan. Het uploaden van een .svg bestand is ook niet mogelijk. In dit topic wordt een tip gegeven om je logo scherp te krijgen. (Topic gaat over mobiele weergave, maar is ook toepasbaar op desktop).
Misschien weet jij dit, een .jpg afbeelding converteren naar een .svg, dat werkt goed en zorgt ervoor dat de afbeelding ook altijd scherp blijft?
Hi Mehnon,
Hier zijn in het afgelopen jaar geen ontwikkelen in geweest.
In deze reactie heeft Kim een aantal tips geplaatst om het logo scherp te krijgen → https://community.mijnwebwinkel.nl/vraag-feedback-op-je-shop-15/onscherpe-foto-s-op-de-homepagina-102?postid=14381#post14381
Kun je daar iets mee?
Bijna drie jaar geleden heb ik deze vraag al gesteld, toen werd het een proces dat veel tijd in beslag gaat nemen genoemd. Nog steeds niet op de planning dat dit gefixed wordt?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.