Vraag

logo mail

• 31 July 2020
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
  • Super user
  • 263 reacties

Als iemand een bericht achterlaat via mijn webwinkel krijgt hij / zij automatisch een antwoord dat het bericht is ontvangen. Hier is het logo aanwezig.

Als ik daarna reageer op de mail en een bericht terugstuur is de mail "kaal”geen logo te zien.

Hoe stel ik dit in?

Als iemand rechtstreeks een mail stuurt op info@…. en ik antwoord op die mail, ook “kaal”geen logo te zien.

Is dit dezelfde instelling?

thks

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi Evv,

De berichten die worden gestuurd na het invullen van het contactformulier worden vanuit het platform verstuurd. daarvoor kun je in de beheeromgeving inderdaad een header instellen. De andere mails die je stuurt zijn vanuit het mailprogramma verstuurd. In het mailprogramma kun je geen header instellen, alleen een handtekening. Als je dat eventueel zou willen kun je in  dit artikel lezen hoe dat moet.

Groetjes,

Sander

Reputatie 5
Badge +8

Dank je voor het antwoord, dat andere heb ik allemaal al gedaan. Ik wou graag een header.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @evv, Via de webmail kan het niet, zoals Sander aangeeft. Wellicht dat je gebruik kunt maken van bijvoorbeeld Outlook? Ik meen dat je daar wel een header (sjabloon) kunt aanmaken. 

Reageer