Enkele dagen geleden kwam ik erachter dat de honderden linken die mijn webwinkel bevat niet meer werken. Klik je er op dan krijg je een pagina met 'Domeinnaam geregistreerd'.
Antwoord van de supportafdeling van MWW:
‘Enige tijd geleden hebben we iedereen op de hoogte gesteld dat de URL structuur veranderd en het subdomein https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ komt te vervallen.’
Ik kan dit met de beste wil van de wereld nergens terugvinden. Als ik ergens had zien staan: 'Let op, je linken werken niet meer’ dan zou ik zeker meteen actie hebben genomen.
Misschien heb ik het over het hoofd gezien hoor, dat kan. Maar hoe is het toch mogelijk dat zo'n subdomein er zomaar wordt uitgegooid? Ik kan er met mijn pet niet bij.
Ben al dágen bezig al die honderden linken aan te passen. Dat moet in twee webwinkels dus voorlopig ben ik daar niet mee klaar.
Vragen die in me opkomen: Sinds wanneer is dit al zo? Hoeveel klanten zijn hierdoor afgehaakt. Dit kán toch niet zomaar?
Dit soort dingen is voor mij een reden toch maar eens uit te gaan zien naar een andere software partner. Ik ben hier zó boos over!