Weet iemand hoe ik een knop plaats op een afbeelding om door te schakelen naar een pagina?
Beste antwoord door Goedhoesje.nl
Bekijk origineelWeet iemand hoe ik een knop plaats op een afbeelding om door te schakelen naar een pagina?
Beste antwoord door Goedhoesje.nl
Bekijk origineelHallo Nathalie, op de gewenste foto klikken en vervolgens in de tekstverwerker op de “ketting” icoon klikken. Zie foto:
Hallo,
Heb ik gedaan , nu is het zo dat ik het niet kan nakijken aangezien mijn winkel nog niet online staat.
Ik heb een foto collage gemaakt via Canva.com ( zie voorbeeld) kan ik dan nog voor ieder afbeelding apart een knop maken ?
Als je in het dashboard zit kun je op het huisje klikken. Dan kun je alles testen voor jezelf.
Sorry maar ik zie geen huisje
Kan iemand mij hiermee nog helpen ?
Kan ik op elke afbeelding van mijn opmaak een link-knop plaatsen ?
En kan ik in elke afbeelding iets schrijven ?
Kan iemand mij hiermee nog helpen ?
Kan ik op elke afbeelding van mijn opmaak een link-knop plaatsen ?
En kan ik in elke afbeelding iets schrijven ?
Dan zou je elke afbeelding apart moeten toevoegen helaas. Dit kan je overigens realiseren via een fotobewerkingsprogramma, zoals Adobe Photoshop (maar eenvoudige knip/plak handelingen kunnen zelfs met Paint). Als je elke afbeelding apart upload, kan je voor elke afbeelding een aparte hyperlink aanmaken.
Dat is wel spijtig ! heb al zoveel tijd gestoken in deze opmaak
Wanneer moet ik er dan tekst op invoegen ? voor het opladen of kan ik dat nog in de web zelf ?
Dat is wel spijtig ! heb al zoveel tijd gestoken in deze opmaak
Wanneer moet ik er dan tekst op invoegen ? voor het opladen of kan ik dat nog in de web zelf ?
Nee dat zou je dan vooraf moeten doen, de gewenste tekst toevoegen met een fotobewerkingsprogramma en daarna uploaden.
Zo, mijn afbeeldingen zijn er terug in geplaatst met tekst en button
Nu nog een vraagje : als ik een link naar een hoofdpagina maak zijn dan alle artikelen van de subpagina’s te zien ?
Ik kan het spijtig genoeg zelf niet nakijken omdat mijn webwinkel nog niet open is.
Zo, mijn afbeeldingen zijn er terug in geplaatst met tekst en button
Nu nog een vraagje : als ik een link naar een hoofdpagina maak zijn dan alle artikelen van de subpagina’s te zien ?
Ik kan het spijtig genoeg zelf niet nakijken omdat mijn webwinkel nog niet open is.
Als je ingelogd bent kun je als het goed is je webshop bekijken in de testmodus, dus dat kun je dan zien!
In testmodus zie ik wel dat de link doorschakelt maar dan kom ik op de pagina met de melding “webwinkel gesloten “
Dat klopt Nathalie. De testmodus werkt alleen met ‘’onze’’ url. Dus in jouw geval met de url paul-paulien.myonline.store. Als je op de afbeeldingen klikt wordt je doorverwezen naar jouw zelfgekozen url en dan werkt de testmodus niet. Je kunt het beste je shop even open zetten om alles te bekijken.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.