Wanneer ik kies voor laatst gewijzigd bij volgorde van artikelen op een pagina dan werkt dit niet. Hij zet hem dan in willekeurige volgorde.
Ik gebruik deze functie bij nieuw binnen zodat ik ook artikelen die weer opnieuw binnen zijn daar in kan zetten en ze even bovenaan komen te staan.
Laatst gewijzigd werkt niet
Ik heb op deze vraag nog geen antwoord gehad
Ik weet niet zo goed ik hetzelfde doe zoals jij. Ik heb het volgende ingesteld:
- sorteer automatisch op laatst gewijzigd
- Ik heb een product net gewijzigd en opgeslagen. Dit product wordt dan als eerste getoond.
Ik heb ook nog geprobeerd om een pagina waarbij de sorteer optie op manueel stond te wijzigen naar sorteer automatisch op laatst gewijzigd. Ik heb daarbij geen product meer gewijzigd. Ook hierbij werd de volgorde gewijzigd.
Welke stappen doe jij waarbij het niet werkt?
Ik hoor het graag.
@Ebbe. bij Nieuw juli 2023 staan ze echt helemaal willekeurig
Ik heb als ik dit bericht type artikelen 03033 en 01937 opnieuw gewijzigd, maar dan staan al mijn gewijzigde artikelen van afgelopen maand bovenaan en daaronder pas de nieuw toegevoegd. Voorheen was het zo dat als je nieuwe artikelen toevoegde en tussendoor een artikel wijzigde deze op die volgorde stonden. In dit geval zou dus na 03033 en 01937 artikel 05062 tot en met 05130 moeten komen en daarna pas de rest van de artikelen.
(let op ik ben nieuwe artikelen aan het toevoegen dus de volgorde hierboven is van 13.20uur)
Bedankt voor je toelichting Miranda. Het klopt inderdaad dat als je nieuwe producten hebt toegevoegd en producten hebt gewijzigd, de gewijzigde producten als eerste worden getoond en daarna de rest. Als je wilt dat nieuwe producten als eerste worden getoond, dan moet je de sorteer optie ‘laatst toegevoegd’ gebruiken.
Als je wilt dat zowel nieuwe producten als laatst gewijzigde producten bovenaan getoond moet worden, dan kun je het beste 1 van die 2 opties kiezen en daarna de optie ‘sorteer manueel’. Je kunt dan de producten (waar er het minste van zijn). Handmatig bovenaan zetten.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.