Vraag

Kortingscode

  • 16 March 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Weet niet of dit al eens is besproken, maar de plaats voor het invullen van een kortingscode zou veel praktischer zijn op de pagina waar de klantgegevens ingevuld moeten worden. Merk dat er soms veel verwarring is en klanten ‘terug’ moeten. Ervaren meerdere webwinkels dit? 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Sonja,

Ik ben ook wel benieuwd of er meer winkeliers zijn met deze wens. Je zou deze suggestie eventueel ook op https://feedback.mijnwebwinkel.nl/ kunnen plaatsen. Dan kunnen we eens peilen in welke mate deze wens leeft.

Reputatie 6
Badge +8


Dankjewel @Arjan ik ga even kijken of ik deze erbij ga zetten, ik snap de functionaliteit gewoon niet zo goed van het stemmen.

Het werkt gewoon prettiger als je bij het betaalscherm de kortingscode kwijt kan.. daar verwacht je deze ook eerder dan in het eerder scherm. Het is een pre - dit werkt ook, verder niet heel belangrijk.

Reageer