Beantwoord

kopieren keuzelijst

• 16 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Badge

eerder kon ik naar mijn weten een keuzelijst kopieren en opslaan onder andere naam. Ik heb artikelen waarbij je kan kiezen voor een opdruk. Bij het ene artikel is dit een optie, een ander artikel wordt alleen bedrukt aangeboden en zit het bij de prijs in. Ik heb dus 2x dezelfde keuzelijst nodig, maar 1 met een toeslag en 1 zonder. 

Kan ik een keuzelijst ergens kopieren of kan dat niet meer? 

icon

Beste antwoord door Ebbe 18 augustus 2020, 16:54

Een keuzelijst kan niet meer gekopieerd te worden, dit hoeft ook niet. Je kunt namelijk dezelfde keuzelijst voor meerdere producten gebruiken. Je geeft dan per product aan wat het prijsverschil is. Dit prijsverschil wordt dan ook per product opgeslagen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Volgens mij kan dat niet. Wou dat ook doen daar onze kleuren geregeld terug komen maar moest het toen per artikel steeds opnieuw invoeren.
Dus ik hoop ook dat iemand zegt dat het wel kan :D

Reputatie 7
Badge +4

Een keuzelijst kan niet meer gekopieerd te worden, dit hoeft ook niet. Je kunt namelijk dezelfde keuzelijst voor meerdere producten gebruiken. Je geeft dan per product aan wat het prijsverschil is. Dit prijsverschil wordt dan ook per product opgeslagen.

Badge

Dus als ik bij een product een keuzelijst gebruik en die handmatig aanpas bij het product zelf en bij een ander ook, dan is dat alleen voor dat product? 

Reputatie 7
Badge +4

Dat klopt :thumbsup:

Reageer