Vraag

Knoppen verdwenen

• 23 November 2021
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Hoi! klopt het dat ik wat knoppen mis achter de artikelen om aan te passen? 

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Bijzonder, hier staan de icoontjes nog wel netjes bij de artikelen. Je kan op het product zelf klikken om deze aan te passen, maar je kan op deze manier geen artikel kopiëren bijvoorbeeld. Al een andere browser geprobeerd?

Reputatie 4
Badge +6

@CountryatHome Hoi Sonja,

Ik zie de icoontjes ook gewoon. Ik zou ook even een andere browser proberen en als ze daarin wel getoond worden dan moet je de cache van je huidige browser even leeg maken.

Reputatie 7
Badge +16

Er waren wat issues met javascript. Dit is zojuist verholpen. Een van de issues was het missen van de knoppen. @CountryatHome als het goed is werkt het weer. 

Reputatie 5
Badge +7

Bijzonder, hier staan de icoontjes nog wel netjes bij de artikelen. Je kan op het product zelf klikken om deze aan te passen, maar je kan op deze manier geen artikel kopiëren bijvoorbeeld. Al een andere browser geprobeerd?

Dat als eerste voordat ik het hier ‘parkeer’ :wink:

Reputatie 5
Badge +7

Er waren wat issues met javascript. Dit is zojuist verholpen. Een van de issues was het missen van de knoppen. @CountryatHome als het goed is werkt het weer. 

Bedankt @Ebbe had ook al van alles geprobeerd tot aan even afstand genomen :coffee:
Ik lijk een abonnement te hebben op bijzondere issues :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reageer