Beantwoord

Knoppen met link toevoegen

• 16 March 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Hallo….wie kan een computerleek als mezelf verder helpen? Ik heb in mijn webshop 4 categorieën van producten; en ik wil op mijn homepage vier ‘knoppen’ zetten waar de bezoeker gewoon op kan klikken om zo in het juiste deel van de webshop terecht te komen.

Ik wil dus knoppen met -

webshop cachaça

webshop rum

webshop other drinks

webshop books

Ik heb echter geen flauw idee hoe ik zo’n knoppen kan aanmaken, en al helemaal niet hoe een klik erop naar de juiste pagina kan geleid worden.

icon

Beste antwoord door Nanaas 16 March 2021, 14:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hoi! Je kunt dat soort knoppen zelf maken in Photoshop. Vervolgens voeg je ze in je beheeromgeving toe als afbeeldingen. Op je homepagina voeg je deze afbeeldingen toe, netjes naast elkaar bijvoorbeeld. Vervolgens klik je op de afbeelding en voeg je een link toe door in het optiepaneel op het kettinkje te klikken. Je gebruikt dan de link naar de pagina die je graag zou willen. Voilà! 

Mocht je moeite hebben met het grafisch ontwerp van de knoppen, ik ben grafisch ontwerper en ik kan je daarbij ook van dienst zijn als je wil. Mail me dan even op info@ontwerpstudionanaa.nl, dan krijg je van mij een prijs en maak ik het graag voor je.

Bedankt….deze computerleek gaat het vanavond even trachten te doen :-)

Reageer