Vraag

Knop in menu/navigatiebalk verbergen

• 2 april 2020
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Ik wil de knop naar mijn “Home” pagina verbergen in mijn Navigatiebalk. Ik wil wel dat mensen op mijn Home pagina terecht komen als ze naar mijn website gaan. Maar de knop neemt onnodige ruimte in op mijn navigatiebalk. Ik wil dus niet de pagina verbergen, want dan komen mensen niet meer op mijn Home Pagina als ze naar mijn website gaan. Hoe kan ik een knop verbergen, maar niet de pagina?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Malou,

Die mogelijkheid is er niet. Hoofdpagina's worden altijd in het navigatiemenu getoond en de homepagina moet een hoofdpagina zijn. Ik speel dit door naar ons productteam, goed punt:thumbsup:

Reputatie 2
Badge +3

Ow, dat is ook een van mijn vragen, want ik had geprobeerd om het te verbergen, maar dan is ook echt de hele pagina weg en als je geen naam wilt invullen in de paginanaam, dan wordt de balk rood.

Ik had een van webinars gezien/gelezen, dat MWW altijd automatisch naar de ‘home’ pagina gaat, als je op de header klikt. Daarom dacht ik dat is dan onnodig om een “home’ knop te hebben in de navigatiebalk.

Zou fijn zijn als deze optie er kan komen.:blush:

Reputatie 7
Badge +16

Het is doorgegeven aan het productteam. Ik kan niks beloven, alleen maar mee hopen:fingers_crossed:

Reageer