Vraag

Klantgegevens exporteren

• 6 June 2020
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Ik wil graag mijn klantgegevens exporteren om mijn orders beter te kunnen beheren.

Wij lenen veel producten uit en die willen we beter kunnen volgen.

Is hier een mogelijkheid voor?

Bij andere webwinkelprogramma's zie ik dat je gewoon een CSV bestand kunt maken en exporteren.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Dico,

Wij hebben geen im-/export functie. Je kunt dus geen csv bestand exporteren. Waarvoor wil je de export gebruiken? Wellicht dat je met een partner hetzelfde resultaat kunt behalen. 

Ik hoor het graag.

Groet,
Ebbe

Is toch slecht dat je niet gewoon deze gegevens kunt exporteren voor 80 euro per maand in een pro shop!

Ikloop tegen zelfde probleem aan. Leuke keuze wellicht via een partner, maar dan moet je weer extra betalen waar MWW uiteraard een provisie op zal krijgen. 

Het zijn onze eigen klanten die moeten we kunnen exporteren… Ben ze maar handmatig aan overzetten op een lijst gezien juli contract afloopt en we ergens anders heen gegaan zijn :-)

Reputatie 7
Badge +10

Is toch slecht dat je niet gewoon deze gegevens kunt exporteren voor 80 euro per maand in een pro shop!

Ikloop tegen zelfde probleem aan. Leuke keuze wellicht via een partner, maar dan moet je weer extra betalen waar MWW uiteraard een provisie op zal krijgen. 

Het zijn onze eigen klanten die moeten we kunnen exporteren… Ben ze maar handmatig aan overzetten op een lijst gezien juli contract afloopt en we ergens anders heen gegaan zijn :-)

Waar heen gaat de reis? Voor welk systeem heb je gekozen.

Wordpress en hosting bij XEL, goedkoper dan nu hier en je kan zoveel met wordpress alles maken zoals je wil. Tis ff werk omdat de export van producten van MWW geen goede data zijn en je echt beetje gevangen lijkt te zitten bij MWW maar dan kies ik liever voor meer werk even en dan wel iets wat goed en perfect werkt en zeker niet op de belangrijkste dagen van het jaar offline is. En een goed bereikbare klantenservice ook erg belangrijk dat je gewoon kan bellen en iemand aan de telefoon krijgt

Reageer